ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 بهمن 1396     |     کد : 182181

امام جمعه اسکو: عده ای تلاش می‌کنند رژیم منحوس پهلوی را پاک و تطهیر کنند

امام جمعه اسکو گفت: عده ای تلاش می‌کنند رژیم منحوس پهلوی را پاک و تطهیر نموده و به نسل جدید که آن دوران را ندیده اند معرفی کنند.

امام جمعه اسکو گفت: عده ای تلاش می‌کنند رژیم منحوس پهلوی را پاک و تطهیر نموده و به نسل جدید که آن دوران را ندیده اند معرفی کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه های نماز جمعه این
هفته اسکو با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: حقیقتا ایام دهه فجر ایام ا.. است، زیرا از روزهایی است که خداوند قدرتش را به قلدرآن و زور گویان عالم نمایان کرده است و این ایام به تحقیق روزهای شکرگزاری برای ملت ایران است. وی افزود: یک عده تلاش می‌کنند رژیم منحوس پهلوی را پاک و تطهیر نموده و به نسل جدید که آن دوران را ندیده اند معرفی کنند که باید با باز گویی حقایق؛ رژیم منفور پهلوی را به جوانان عزیز معرفی نموده و همچنین در بیان و معرفی خدمات چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوانان سعی و تلاش وافری نماییم؛ اما متاسفانه صدا و سیما و نشریات و تریبون داران در بیان این مطالب کوتاهی می‌کنند ولی همه بدانند به حول قوه الهی و با اراده مردم و پشتکار مسئولین این انقلاب همه موانع و مشکلات را رد کرده و آینده روشن و درخشانی را خواهد دید. امام جمعه اسکو با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره رموز حفظ و پیشبرد انقلاب اسلامی بیان کرد: امام بزرگوار ما فرمود برای حفظ انقلاب باید مواظب خود باشید، و امروز نیز مشاهده می‌کنیم دشمن در صدد است با تغییر ذائقه ی جوانان ایرانی آنان را نسبت به دین، اعتقادات و استقلال کشورمان بی تفاوت نشان دهد که باید همه در برابر توطئه های آنان و حفظ و حراست از ارزش ها و هوشیار باشیم. وی بازگویی گفتمان امام خمینی (ره) به نسل جدید، ساده زیستی دولتمردان و حفظ اتحاد و وحدت کلمه را از راهکارهای دیگر حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست. مرادپور با اشاره به وضعیت نابسامان فضای مجازی کشور تاکید کرد: همه کشور ها برای خودشان در فضای مجازی یک محیط امن داخلی دارند و ما از مسئولین به جد می خواهیم که در راه اندازی اینترنت ملی که از همه لحاظ به نفع کشور است اقدام عاجل کند و مردم عزیزمان نیز با اعتماد به یک پیام رسان داخلی استفاده از آن را نسبت به پیام رسان های خارجی ترجیح دهند. امام جمعه اسکو با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اول و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ابراز امیدواری کرد: در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) با برگزاری جلسات متعدد حق دوستی و محبتمان را به آن حضرت به نحو شایسته ای ادا کنیم.


نوشته شده در   يکشنبه 8 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode