ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1396     |     کد : 182099

برگزاری جلسه گفتمان دینی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد

جلسه گفتمان دینی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد برگزار شد.

جلسه گفتمان دینی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،جلسه گفتمان دینی با موضوع نقش اخلاق حسنه در سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام عبداللهی در روستای کرگان قدیم شهرستان بستان آباد برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) درباره افضل بودن مؤمنین دارای اخلاق حسنه از سائر مؤمنین گفت: پیامبر اسلام به تعبیر قرآن با خلق عظیمی که داشتند قلوب مؤمنین را عاشق و شیفته خود کرده بودند و این یکی از رمزهای موفقیت آن حضرت در عرصه ابلاغ دین بود.
عبداللهی ضمن اشاره به روایتی دیگر از پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله و سلم)، درباره نقش اخلاق حسنه در پایداری و استحکام زندگی زوجین و تربیت متعادل فرزندان در محیط خانواده افزود: پیامبر بزرگوار اسلام درباره نقش اخلاق حسنه در پایداری و استحکام زندگی زوجین می فرماید نشستن صمیمانه مرد کنار اهل و عیال خود از اعتکاف و عبادت در مجسد من افضل است.
وی در ادامه با تأکید بر عنایت ویژه پیامبر به کودکان گفت: در عرصه تربیت کودکان هم پیامبر بزرگوار ما بهترین الگوست ایشان شدیدا به کودکان محبت میکردند و دیگران را هم به این کار تشویق می کردند.
عبداللهی در ادامه ضمن اشاره به وجوه تربیتی دیگر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) افزود:یکی از عادات رسول اکرم سلام دادن به کودکان بود که نشان دهنده توجه ویژه ایشان بر حفظ حرمت کودکان و اوج تواضع و کرامت اخلاقی ایشان است.
گفتنی است جلسه گفتمان دینی روستای کرگان قدیم شهرستان بستان آباد به صورت سلسله وار و هفتگی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مسجد جامع روستای کرگان با حضور حجت‌الاسلام عبداللهی روزهای جمعه برگزار می‌شود که با اقامه نماز جماعت همراه است.


نوشته شده در   سه شنبه 3 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode