ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 دي 1396     |     کد : 181909

امام جمعه عجب شیر:

رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، فتنه استکبار را خنثی کرد

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه عجب شیر اظهار کرد: باید از قیام جانانه امت حزب ‌الله در سرکوب ناآرامی ها و زدن تودهنی به استکبار قدردانی کرد زیرا مردم با حضور حماسی خود بار دیگر دفاع از ارزش ‌های نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه عجب شیر اظهار کرد: باید از قیام جانانه امت حزب ‌الله در سرکوب ناآرامی ها و زدن تودهنی به استکبار قدردانی کرد زیرا مردم با حضور حماسی خود بار دیگر دفاع از ارزش ‌های نظام را به رخ جهانیان کشیدند.
وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم، افزود: رهبر معظم در این دیدار بیان کردند که باید بیش از هزار مرتبه از مردم قدردانی کرد، انقلاب هر جا نیاز به مردم داشته، مردم حضور پیدا کردند و برای انقلاب کم نگذاشتند.
امام جمعه عجب شیر اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی و تظاهرات و اعلام پشتیبانی مجدد از نظام و رهبری سنگ تمام گذاشتند و حالا نوبت مسئولان است که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در اولویت اقدام خود قرار دهند.
حجت الاسلام شربیانی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد دو قرارگاه، برای سرنگونی نظام از آشوبگران حمایت کردند و میلیاردها دلار هزینه کردند اما از مردم همیشه در صحنه ایران غافل ماندند.
وی افزود: باور آنان این بود که فتنه هایشان پیروز خواهد شد امام با شکست خوردن این فتنه ها که دسیسه آمریکا و اسرائیل، آل سعود و ضد انقلاب ها بود بار دیگر تیرشان به سنگ خورد.
وی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دولت و مسئولان و دست اندکاران نظام نباید زمینه را برای دشمن ایجاد کنند که دشمن از این فرصت ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند گفت: دشمنان، ملت ایران اسلامی را نشناخته اند و با توهین به مقدسات به زعم خودشان در صدد ایجاد تفرقه بین مردم و نظام بودند که با هوشیاری مردم خنثی شد.
امام جمعه عجب شیر گفت: آشوبگران با هدایت دشمن به دفاتر ائمه جمعه در برخی از شهرها حمله بردند که این امر نشان می ‌دهد دشمن از جایی که ضربه خورده عصبانی است.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اینکه امروز ولایت ‌فقیه به خاری در چشم دشمنان نظام تبدیل شده، ادامه داد: ملت ایران، مسئولان، مدیران باید همچون گذشته پشتیبان ولایت ‌فقیه بوده و در این مسیر حرکت کنند و حفظ وحدت را سرلوحه فعالیت ‌های خود قرار دهند.


نوشته شده در   جمعه 22 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode