ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 دي 1396     |     کد : 181811

واکنش‌های ملت

علیه ‌داغدارانِ داعش وارد هفتمین روز خود شد

بعد از اینکه از روز 7 دی خشونت‌طلبان - به فرمان حاکمان وحشی آمریکا - داغداربودن‌خود را از شکست‌های صهیونیست کودک‌کُش در غزه و لبنان، با شعار «نه غزه نه لبنان ...» آشکار کردند ...

اعتدال:  بعد از اینکه از  روز 7 دی خشونت‌طلبان - به فرمان حاکمان وحشی آمریکا - داغداربودن‌خود را از شکست‌های صهیونیست کودک‌کُش در غزه و لبنان، با شعار «نه غزه نه لبنان ...»  آشکار کردند و بی‌حیائی را تا جائی رساندند که به پرچم مقدس جمهوری اسلامی اهانت کردند و...، صبر ملت غیرتمند ایران اسلامی به پایان رسید و از روز یکشنبه 10 دی ماه، - با پیشتازی شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و ابهر  - شهر به شهر و روستا به روستا به میدان آمدند تا به خشونت‌های «غصه‌داران شکست‌های صهیونیست در غزه و لبنان» و «داغداران برچیده‌شدن ارتش داعشی آمریکا»  پایان بدهند؛ این حضور مردمی وارد هفتمین روز خود شد و دیروز نیز  همه شهرها در استان‌های «یزد»، «قزوین» و «چهارمحال و بختیاری» و نیز شهرستان «مهاباد» به خیابان‌ها آمدند و از آشوبگرانِ #داغدارداعش و حاکمان ضدبشر آمریکا اعلان برائت کردند.
* آری
مردم گله‌مندند اما با همان عزم و انگیزه که بهمن 57 و در هشت سال دفاع مقدس ایستاده بودند پای انقلابشان ایستاده‌اند و  همچنان بر عهد و پیمانشان با شهدای خود هستند.
هوشیاری و حضور با بصیرت این مردم است که همچنان پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته نگهداشته است
پس؛ شایسته است قوای سه‌گانه، مخصوصا نمایندگان محترم مجلس، در بررسی بودجه سال 97، بساط تبیض را در این کشور برچینند و به تصمیمات خود و عواقب آن بیش از پیش حساس شوند.
مخصوصا   تبعیض غم‌انگیز
#حقوق‌های_بیش_چهاربرابرحداقل

* * راهپیمائی مردم ولایتمدار شهرکرد
بارش برف شدید و برودت هوا هم مانع از حضور مردم شهرکرد در راهپیمائی شکوه وحدت نشد.
مردم ولایتمدار شهرکرد، - در تمام شهرها و شهرستان‌های این استان - کودکان و نوجوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب در کنار پدر و مادر خود امروز در راهپیمائی راهپیمائی مردم ولایتمدارشهرکرد در محکومیت اغتشاشات اخیرشکوه وحدت حضور یافتند تا انزجار خود را از اقدامات اغتشاش گران اعلام کنند.
آنان در حالیکه  با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، امام راحل  و سردار قاسم سلیمانی را در دست داشتند یکپارچه فریاد می زدنداین همه لشکر آمده ، به عشق رهبر آمده، لبیک یا خامنه ای ، لبیک یا حسین است.
راهپیمائی شکوه وحدت در شهرستان شهرکرد از میدان فردوسی به سمت خیابان ملت- میدان 12 محرم- میدان انقلاب  آغاز شد  و مدوم ولایتمدار این شهرستان با نمایش وحدت و اتحاد خود ، بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری و آرمان و ارزشهای والای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

* مردم منتظر بودند تا چنین عرصه‌ای فراهم شود
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در راهپیمائی شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی در شهرکرد با اشاره به حضور جدی مردم کشور و چهارمحال و بختیاری در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم استان طی چند روز گذشته منتظر بودند تا چنین عرصه‌ای فراهم شود و مرتب مطالبه می‌کردند و زنگ می‌زدند و گلایه می‌کردند که چرا دیر اقدام کردید.
وی افزود: امروز که این عرصه فراهم شد زن و مرد، کوچک و بزرگ همه آمدند تا به انقلابشان، به اسلام و ولایت، به امام و شهدا یک بار دیگر لبیک بگویند.
امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: مردم در عین حال که به اسلام و انقلاب لبیک گفتند، می‌خواستند مطالبات خودشان را داشته باشند و از مسؤولان هم بخواهند که در خدمت این مردم باشند، گره‌گشائی کنند و برای اشتغال، تولید و مشکلات فکر کنند.
نکونام بیان کرد: مشکلات باعث نمی‌شود که میدان دست فتنه‌گران، آشوب‌گران، آمریکا و آن طرف آبی‌ها بیفتد و فکر کنند که می‌توانند در این کشور پایگاهی داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها ایستاده‌اند و فتنه 96 را هم به فضل الهی به خوبی خنثی کردند، افزود: در فتنه‌های آینده هم همین سرانجام وجود دارد، چون مردم ایران مؤمن، مسلمان و پیرو امام و شهدا هستند، از مکتب حضرت اباعبدالله(ع) درس آموخته‌اند و هیچ‌گاه نمی‌خواهند در لشکر یزیدیان حرکت کنند، نشانه این راهپیمائی نیز همین است.

* * راهپیمائی مردم فتنه‌ستیز   یزد
دارالعباده یزد نیز دیروز صحنه حماسه‌آفرینی مردمی بود که سرما و باران هم بر شور و حرارت انقلابی آن‌ها تاثیر نگذاشته بود و دوربین‌ها حماسه آفرینی مردمی را به تصویر کشیدند که همراه با سراسر ایران در راهپیمائی عظیم، قاطعانه اقدامات آشوبگران و دخالت بیگانگان را محکوم کردند.
* تقدیر امام‌ جمعه یزد از حضور حماسی و پرشور مردم
آیت‌الله ناصری ضمن تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در سراسر کشور و پاسخ قاطع آن‌ها به آشوبگران و دخالت بیگانگان، تصریح کرد: مسئولین باید قدردان چنین مردم فهیم و انقلابی باشند و برای حل معضلات و مشکلات آن‌ها همه توان خود را به کار بگیرند.
امام‌ جمعه یزد با تأکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی تنها با توجه و پیروی از اصول اقتصاد مقاومتی میسر است، اضافه کرد: توجه مدیران و مسئولین باید به توانمندی‌های داخلی باشد و بدانند که مشکلات با روحیه جهادی و عزم انقلابی حل‌شدنی است.

* * حضور گسترده مردم قزوین در راهپیمایی
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مشکلات کشور را خودمان حل می‌کنیم و دشمنان اجازه دخالت در امور را ندارند.
آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمائی وحدت شکوه ملت که دیروز برگزار شد، به ایسنا گفت: مردم پرشور و با هیجان آمده‌اند تا اجرای منویات رهبری توسط مسئولان دولتمردان را مطالبه کنند.
وی افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادی، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رفع گرانی ازجمله مطالبات مردم است که باید به آن رسیدگی شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: این حضور مشت محکمی به دهان دشمن است که از نیازهای مردم و کوتاهی‌های دولت سوءاستفاده نکنند.
وی یادآور شد: ما مشکلاتمان را خودمان برطرف می‌کنیم و به کسی حق دخالت نمی‌دهیم.

* * پاسخ کوبنده مردم آبیک به اغتشاش گران
جمع زیادی از مردم آبیک در بلوار آیت الله طالقانی در محکومیت نا آرامی‌های اخیر راهپیمائی کردند.
راهپیمایان با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا , مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضدولایت فقیه خواستار پایان دادن به ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر شدند.
راهپیمایان همچنین از مسئولان خواستند با برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی به طور جدی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم به ویژه بیکاری باشند.

* * حضور گسترده مردم مهاباد در محکومیت #داغدارانِ داعش
مردم این شهرستان با شعارهای «اتحدو اتحدو یا ایها المسلمین»، «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است» و ...  انزجار خود را از عوامل ناآرامی های اخیر اعلام کردند.
مسیر راهپیمائی کنندگان از فلکه فرمانداری تا میدان شهرداری مهاباد، مملو از مردم اهل سنت وفادار به انقلاب و نظام بود که آمده بودند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کنند.
در این راهپیمائی مردم مومن و انقلابی مهاباد با صدور بیانیه ای در هفت بند، دخالت های آمریکا و متحدانش در امور داخلی کشور را نیز محکوم کردند.
در این بیانیه راهپیمائی کنندگان برخورد قاطع با عوامل ناآرامی و توهین کنندگان به پرچم ایران و ارزش های انقلاب اسلامی را خواستار شدند.

* رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی مهاباد از مردم قدردانی کرد
رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی مهاباد نیز در این مراسم با تقدیر از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی، گفت: مردم هوشیار ایران اسلامی می دانند که چگونه و کی اعتراض کرده و کی صف خود را از فرصت طلبان جدا کنند.
حجت الاسلام یاسر آقا محمدی افزود: مردم ایران اسلامی همواره از ولایت فقیه دفاع کرده و پشت رهبری و نظام هستند و اکنون حمایت خود را اعلام می کنند.
به گزارش ایرنا، برخی سپرده گذاران در مؤسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی از هفتم دی ماه در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند اما حرکت بعدی آنان با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.
در همین حال با وجود فراخوان دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور، حرکت آنان ناکام ماند و مردم از چند روزگذشته تاکنون با برپائی راهپیمائی های خودجوش و وحدت آفرین، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه را محکوم می کنند.

* * ادامه پاسخ مردم به فتنه‌گران در آذربایجان غربی
دیروز نیز مردم برخی شهرهای استان، با برپائی راهپیمائی بار دیگر حمایت خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام و حرکت اخیر اغتشاش گران را در برهم زدن امنیت کشور محکوم کردند.
مردم ولایت مدار آذربایجان غربی همصدا با مردم سراسر کشور در برخی از شهرهای استان راهپیمائی کردند تا اعلام کنند، ایران فقط یک جغرافیا نیست ، بلکه نماد ولایت مداری ، ایثار و شهادت است.

* * راهپیمائی عظیم مردم گیلان در  سراسر استان گیلان
تنها چند روز بعد از غائله‌‌ اخیر، مردم غیور رشت، در پاسداشت ساحت قانون، امنیت، نظم ، آرامش و ولایت‌فقیه چنین حماسه‌ای آفریدند و باز هم دشمن را در فتنه‌ای دیگر ناکام کردند.
مردم گله‌مندند اما با همان عزم و انگیزه که بهمن 57 و روزگار جنگ ایستاده بودند پای انقلابشان ایستاده‌اند و  هنوز هم بر عهد و پیمانشان با شهدای خود هستند.
هوشیاری و حضور با بصیرت این مردم است که همچنان پرچم ما را برافراشته نگهداشته است تا شاید با دیدن این حضور، مسئولان و مدیران دلسوزتر عمل کنند و به تصمیمات خود و عواقب آن بیش از پیش حساس شوند.


نوشته شده در   دوشنبه 18 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode