ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 دي 1396     |     کد : 181729

کسب مقام اول کشوری در ششمین سوگواره عاشورایی عکس هیئت توسط پرویز گلی زاده

اثر پرویز گلی زاده هنرمند هیئتی و از کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اهر،از میان هفت هزار آثار رسیده به ششمین سوگواره عاشورایی عکس هیئت به‌عنوان مقام اول کشوری دربخش تک عکس انتخاب شد.

اثر پرویز گلی زاده هنرمند هیئتی و از کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اهر،از میان هفت هزار آثار رسیده به ششمین سوگواره عاشورایی عکس هیئت به‌عنوان مقام اول کشوری دربخش تک عکس انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حسین ستاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر با بیان این خبر افزود:گردهمایی هنرمندان هیئتی با حضور استادان و هنرمندان برجسته کشور به مناسبت اختتامیه «ششمین سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیئت» از سوی جامع ایمانی مشعر در سالن کوثر مجتمع ولایت قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش،سیدعباس میرهاشمی رئیس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و داور ششمین سوگواره عکس هیئت در ادامه با بیان اینکه باید میان هنر اسلامی و هیئت ها ارتباط برقرار شود، عنوان کرد: این ارتباط می تواند هم به توسعه هنر اسلامی و هم به شکوفایی بیشتر هیئت ها منجر شود.

رییس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه آثار هنری باید عمیق باشد، ابراز داشت: اثرهایی که از عمق بیشتری برخوردار باشند، مخاطبان بیشتری را هم جذب خواهند کرد.

گفتنی است:در پایان این مراسم از هنرمندان برگزیده «ششمین سوگواره های عاشورایی هیئت» در عرصه عکس و پوستر تجلیل شد و آقای پرویز گلی زاده هنرمند هیئتی و از کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر مقام اول بخش تک عکس این سوگواره را با عکسی از هیئت زنجیرزنان حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای بهل از آن خود کرد.

همچنین در این مراسم مسئولین برگزاری ششمین سوگواره های عاشورایی هیئت با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره از آقای بشیر عباسلو مسئول هیئت زنجیرزنان حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای بهل، تقدیر به عمل آورد.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode