ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 فروردين 1390     |     کد : 18117

2 قطعه از بزرگراه اهر ـ تبريز امسال به بهره‌برداري مي‌رسد‌

معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي از اتمام دو قطعه از بزرگراه ‌اهر ـ تبريز‌ تا پايان سال ‌جاري خبر داد.

 معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي از اتمام دو قطعه از بزرگراه ‌اهر ـ تبريز‌ تا پايان سال ‌جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، محمد اشرف‌نيا در حاشيه نشست كميته برنامه‌ريزي استان آذربايجان شرقي در شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اينكه اين جاده از راه‌هاي مهم ارتباطي استان است تسريع در اتمام اين پروژه را از اولويت كاري مسئولان استاني برشمرد و اظهار داشت: تاكنون براي قطعات اول و سوم اين بزرگراه بالغ بر 87 ميليارد ريال هزينه شده كه اميدواريم با تأمين اعتبارات لازم به اين پروژه شاهد اتمام دو قطعه آن در سال جهاد اقتصادي باشيم.
وي افزود: مطالعات قطعه سوم اين بزرگراه به اتمام رسيده و در سال‌جاري، اين قطعه نيز به پيمانكار واگذار مي‌شود.
اشرف‌نيا همچنين از اتمام مطالعات كنارگذر شرقي جاده «اهر – تبريز» خبر داد و گفت: امسال با تخصيص اعتبارات لازم عمليات اجراي اين پروژه ضروري شهرستان آغاز مي‌شود.

*آغاز عمليات اجراي ورزشگاه 5 هزار نفري اهر
وي همچنين در خصوص ورزشگاه 5 هزار نفري كه از مصوبات سفر سوم رياست جمهوري بود، افزود: زمين مورد نياز آماده و مكان‌يابي شده و امسال عمليات مطالعاتي اجراي اين پروژه نيز آغاز مي‌شود.
معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي تلاش‌هاي صورت گرفته در رونق زيرساخت‌هاي ورزشي اين شهرستان را بسيار چشمگير عنوان كرد و افزود: از محل سفر رياست جمهوري چهار سالن در اهر و دو سالن در هوراند به بهره‌برداري رسيده و عمليات اجرايي چهار سالن ديگر نيز در دست اجرا است.
اشرف‌نيا همچنين از آغاز ساخت نخستين استخر سرپوشيده دولتي در اين شهرستان خبر داد و اظهار اميدواري كرد، با تامين اعتبارات لازم در اجراي اين پروژه ورزشي تسريع شود.

*ايجاد 90 درصد امكانات ورزشي اهر در زمان احمدي‌نژاد
وي تاكيد كرد: بيش از 90 درصد تاسيسات و امكانات و سالن‌هاي ورزشي در دولت‌هاي نهم و دهم ايجاد شده كه همگي نشان از توجه ويژه دولت به توسعه ورزش در مناطق محروم و كم‌تر توسعه يافته است.
اشرف‌نيا كل اعتبارات هزينه شده از محل اعتبارات استاني و محلي در شهرستان اهر قريب به 150 ميليارد ريال ذكر كرد.
شهرستان اهر از شمال به شهرستان كليبر، از غرب به شهرستان ورزقان، از جنوب به شهرستان هريس و از شرق به شهرستان مشگين‌شهر در استان اردبيل محدود است.


نوشته شده در   جمعه 26 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode