ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 آبان 1396     |     کد : 180966

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی استان؛

روحانیون و نهادهای دینی تاثیر گذارترین قشر جامعه اند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روحانیون و نهادهای دینی نقش تاثیر گذار تاثیر گذارترین قشر جامعه اند.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: روحانیون و نهادهای دینی نقش تاثیر گذار تاثیر گذارترین قشر جامعه اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش امروز در جمع کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از فعالیت‌های گسترده این اداره در راستای گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه، گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و هرکاری که بخواهیم انجام بدهیم، باید به ریشه فرهنگی آن دست بزنیم.

وی ادامه داد: وقتی زلزله رخ می‌دهد باز هم باید به فکر مسائل فرهنگی باشیم. اینکه چرا ساختمان‌ها طوری ساخته می‌شوند که در هنگام زلزله تخریب می‌شوند، موضوعی فرهنگی است. جامعه امروز ما به طرز شدیدی به مسائل معنوی و فرهنگی نیاز دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خطر تهاجمات فرهنگی را بسیار جدی‌تر و گسترده‌تر از گذشته عنوان کرد و افزود: الان دسترسی‌ها به فضای مجازی و اینترنت و رسانه و... فوق‌العاده آسان شده است و به همین خاطر باید افراد جامعه را در مقابل تهاجمات گسترده واکسینه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت ۶۸۰دارالقران در استان بسیار ارزشمند است، گفت: علما و فعالیت‌های فرهنگی و دینی بسیار ارزشمند هستند بطوری که گاهی نقش یک عالم بیش‌تر و قوی‌تر از سخت‌افزارهایی مانند بمب و موشک به لحاظ تاثیرگذاری در اذهان عمومی جامعه است.

خدابخش همچنین بر ضرورت گسترش توریسم مذهبی در «تبریز ۲۰۱۸» تاکید کرد افزود: دو کار اصلی برای موفقیت در عرصه گردشگری باید انجام دهیم.

وی تشریح کرد: اول آنکه بتوانیم تورهای خارجی را به سمت تبریز هدایت کنیم همانطور که تورهای بسیاری گردشگران به کشورهای مختلف دنیا می‌برند. دوم آنکه بعد از حضور گردشگران، باید بتوانیم میزبان خوبی باشیم و این میسر نمی‌شود مگر با ارائه تاریخ و آداب و رسوم تبریز.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: چیزها و جاهایی که برای ما عادی هستند، مثل مساجد، مکان‌های مذهبی، بازار، کارهایی همچون چرم‌سازی و... برای گردشگران ارزش بسیار بالایی دارند و به همین علت ما باید بر روی این موارد متمرکز شویم و فرآیند تولید کالاها و محصولات بومی را به گردشگران نشان دهیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode