ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 آبان 1396     |     کد : 180877

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

آل سعود در بحران است/ مسئولان قدر جوانان ارزشی و بسیجی را بدانند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آل سعود به خاطر شکست در یمن و تجزیه عراق در بحران است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آل سعود به خاطر شکست در یمن و تجزیه عراق در بحران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه عربستان در منطقه دچار شکست شده است، افزود: از جمله این شکست ها را می توان به شکست سیاست عربستان در پشیبانی از گروه‌های تروریستی و گیر افتادن در باتلاق جنگ یمن دانست.

وی سپس با بیان اینکه عربستان در موضوع تجزیه کردستان عراق نیز شکست خورد، ادامه داد: این شکست ها عربستان را با بحران جدی روبه‌ رو کرده است.

امام جمعه تبریز همچنین به بازداشت شاهزاده های سعودی نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بازداشت شاهزاده‌ های عربستان در راستای هموار کردن رسیدن ولیعهد بن‌ سلمان به پادشاهی است، گفت: رسیدگی به فساد ترفندی برای رسیدن  ولیعهد تازه انتخاب شده به حکومت است.

وی در همین خصوص ابراز داشت: این اقدام  با حمایت و پشتیبانی آمریکا در حال اجرا است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه اگر ایران نبود عربستان پاداش خوبی از اسرائیل می گرفت چراکه از تروریست ها حمایت می کند، اظهار داشت:  حکام عربستان به فرافکنی روی آورده اند و مشکلات را مطرح می‌کنند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به اینکه عربستانی ها در این میان ایران را به عنوان مداخله‌گر معرفی می‌کنند، افزود: همه مردم منطقه می‌دانند که اگر نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه نبود امروز تروریست‌ های تکفیری سراسر منطقه را به آشوب کشانده بودند.

وی به استعفای سعید حریری نیز اشاره کرد و گفت: سعد حریری یک باره به عربستان سفر می‌کند و از داخل عربستان استعفای خود را می‌نویسد،این در شرایطی است که داعش به پایان کار خود در منطقه نزدیک شده است.

وی سپس گفت: با توجه به اینکه لبنان بعد از انتخاب رئیس جمهور شرایط نسبتاً آرام را سپری می‌کند، این اقدام دقیقاً در راستای برهم‌ زدنی منطقه، بی‌ثباتی لبنان و فضاسازی علیه ایران است.

وی به شهادت دیگر جوان تبریزی مدافع حرم در سوریه اشاره کرد و گفت: مسئولان قدر جوانان ارزشی و بسیجی را بدانند.


نوشته شده در   جمعه 19 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode