ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 مهر 1396     |     کد : 180377

پیام قدردانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد از مردم عزادار این شهرستان

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد جهت قدر دانی و تشکر از مردم عزادار و مسؤلین شهرستان به خاطر همدلی و همکاری برای پایی منظم و باشکوه مراسم عزاداری پیام قدر دانی صادر کرد.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد جهت قدر دانی و تشکر از مردم عزادار و مسؤلین شهرستان به خاطر همدلی و همکاری برای پایی منظم و باشکوه مراسم عزاداری پیام قدر دانی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد جهت قدر دانی و تشکر ازمردم عزادار و هیئات مذهبی، دستجات عزاداری ومسؤلین شهرستان به خاطر همکاری و همدلی برای پرپایی منظم و باشکوه مراسم عزاداری پیام قدر دانی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله ارحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
ضمن عرض تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بدینوسیله بر خود فرض می دانیم از آحاد مردم عزادار و دسته جات حسینی و شاه حسین گویان، مسؤلان هیئت های مذهبی، مادحین گرامی و تکیه داران شهرستان بستان آباد به خاطر خلق حماسه ای دیگر در عزاداری برای ارباب بی کفن امام حسین (ع)و رعایت الزامات شرعی و شئونات عزاداری و پرهیز از خرافات وبدعتها از جمله قمه زنی و استفاده از طبل و آزارو اذیت مردم در معابر که در حد چشمگیری کاهش یافته و در بسیاری از مناطق کاملا رعایت شده بود، تقدیر و تشکر نماییم.
از هدایت های امام جمعه فاضل شهرستان، همراهی سلسله جلیل القدر روحانیون، فرماندار بزرگوار، دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان، فرماندهان محترم سپا ه و نیروی انتظامی، حضور مخلص بسیج و اطلاعات، اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان که زمینه این حضورو حماسه کم نظیر و این نظم و انضباط مثال زدنی را فراهم نمودند صمیمانه سپاسگذاری می‌کنیم.
و امیدوارم در آینده قدم های بیشتری برای زدودن غبار از چهره ی واقی عاشورا و معرفت عزاداری برای ائمه اطهار علیه السلام برداریم.
اعظم الله اجورنا و اجورکم


نوشته شده در   شنبه 22 مهر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode