ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 شهريور 1396     |     کد : 179879

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

هیئت های مذهبی برای حل آسیب های اجتماعی پیشقدم باشند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:هیئت های مذهبی، موسسات قرآنی و دیگر تشکل ها باید برای حل آسیب های اجتماعی پیشقدم باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:هیئت های مذهبی، موسسات قرآنی و دیگر تشکل ها باید برای حل آسیب های اجتماعی پیشقدم باشند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دکتر سیدشهاب الدین حسینی ظهر امروز در نشست ماهانه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در جلفا و منطقه آزاد ارس طی تبریک عید غدیر و تشکر از همکاری و همیاری منطقه آزاد ارس و امام جمعه جلفا در برگزاری این نشست گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی که سازمان تبلیغات اسلامی جزء ۱۱ دستگاه کشور می‌باشد که به این مقوله مهم ورود کرده و ۵ آسیب اولویت‌دار را مورد هدف قرار داده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی افزود: با توجه به فعالیت بیش از ۹۰ هزار هیئت مذهبی در کشور و بیش از ۳ هزار هیئت در تبریز، مبلغات و مبلغان مذهبی، مجموعه‌های قرآن، مداحان و دیگر تشکل‌های وابسته باید در راستای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی گام بردارند و در این حوزه ورود نمایند.
 
 
 
دکتر حسینی با اشاره به فعالیت ۶۸۰ موسسه قرآنی در استان افزود: باید به مسائل حاشیه‌نشینی توجه نموده فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و دینی در نقاط آسیب‌پذیر نمود بیشتری داشته باشد و نوعاً برنامه‌ها در این نقاط اجرا شود. مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به توجه هیئات به عید غدیر افزود: خوشبختانه امسال قبل از عید غدیر هیچ یک از هیئات مذهبی و یا تشکل‌ها محیط را سیاه‌پوش نکرده بودند که این عمل نسبت به سال‌های قبول مورد قبول‌تر بود.
 
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی طی سخنانی از برگزاری همایش علمای بلاد شمال غرب در ۲۶ و ۲۷ مهر ماه در تبریز تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و به دبیری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی و همایش روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های شمال غرب در سرعین در اواخر آبان ماه و اوایل آذر ماه امسال خبر داد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت تبلیغ دین مبین اسلام و معنویت افزود: با توجه به اصل سرماخوردگی بشریت و فراموشی معنویت که همان گمشده بشر فعلی در غرب و دیگر کشورهای اروپایی معنویت است افزود: متاسفانه برای کار فرهنگی زیرساخت انجام نشده است و هیچ دولتی بعد از انقلاب برنامه اصولی و مدون در حوزه فرهنگ نشان نداده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 22 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode