ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 شهريور 1396     |     کد : 179617

در خطبه های نماز جمعه تبریز مطرح شد؛

رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مهمترین خواست مردم از دولت دوازدهم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را مهمترین خواست مردم از دولت دوازدهم عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را مهمترین خواست مردم از دولت دوازدهم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و پرتعداد مردم در مصلی اعظم حضرت امام تبریز برگزار شد، با تبریزک هفته دولت افزود: این هفته فرصت خوبی برای تبیین عملکرد دولت است.

وی سپس با بیان اینکه انفجار دفتر رئیس جمهور و نخست وزیر توسط منافقین در دهه ۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده، ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه عمده وظایف دولت در دوره جدید گشایش اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مردم است، ادامه داد: باید در دولت جدید اقتصاد و وضعیت معیشتی خانوارها مدنظر قرار گیرد و همچنین فرهنگ دینی مردم ارتقا یابد چراکه مهم‌ترین وظیفه تقویت آموزه ‌های دینی در بین جوانان است و دشمن نیز به دنبال عوض کردن اعتقادات جوانان و نوجوانان ایرانی است.

منافقین و داعشیان یکی هستند

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه باید جنایات جلادهای دهه ۶۰ به جوانان تبیین شود، ادامه داد: داعش امروز اهمیت زیادی در زمان حال  دارد چراکه منافقین و داعشیان همچون سال های گذشته زیر پرچم آمریکا هنوز هم دست از جنایت برنداشته ‌اند و در این خصوص باید مسئولان ما هوشیار باشند چراکه منافقین و داعشیان یکی هستند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه شورای شهر، نمایندگان مجلس و دولتمردان باید گام‌ های جدی برای بهبود وضعیت کشور بردارند، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی می تواند باعث بهبود اقتصاد کشور شود، بدون شک مدیریت صحیح اقتصادی و اصلاح اقتصاد کشور در کنار عمل به شعار سال راه‌ حل اصلی برای اصلاح اقتصاد ایران است.

وی به روز کارمند و چهارم شهریور نیز اشاره داشت و افزود: فردا روز کارمند است که کارمندان نقش موثری در کشور ایفا می ‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه دوره جدید شورای شهر آغاز شد، ادامه داد: باید اعضای شورای شهر با تمام توان برای حل مشکلات شهری و مردم تلاش کنند.

ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم بر ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی تاکید کرد و ابراز داشت: ایجاد اشتغال و هدف برای جوانان خواسته مردم آذربایجان ‌شرقی از دولتمردان است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و جذب ۱۱ میلیاردی سالانه سرمایه‌گذاری نیز از دیگر مطالبات ما است، گفت: همچنین دولت در کنار اینها باید به مسئله فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن نیز توجه کند.


نوشته شده در   جمعه 3 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode