ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 شهريور 1396     |     کد : 179615

در خطبه های شهرستان بناب عنوان شد؛

کابینه جدید در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم قدم بردارد

امام جمعه موقت بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت گفت: کابینه جدید در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم قدم بردارد.

امام جمعه موقت بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت گفت: کابینه جدید در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید موسی آتش زر ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: این کشور انسان های وارسته ای نظیر شهید باهنر و شهید رجایی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد دولت و کابینه جدید با هماهنگی بیشتر در کنار مقام معظم رهبری در راستای حل خواسته ها و مطالبات مردم علی الخصوص مشکلات اقتصادی مردم که تا حدودی آن ها را ناراحت کرده است، قدم بردارند.

خطیب موقت جمعه بناب سپس با اشاره به جایگاه مبارزه و دفاع از نظر اسلام در طول تاریخ افزود: در ابتدای تأسیس دین اسلام امکان مبارزه با دشمنان وجود نداشت و حکم جهادی نیز صادر نشده بود و این موضوع مسلمانان را خیلی اذیت می کرد، علیرغم اینکه جنگ از نظر اسلام لازم است.

حجت الاسلام آتش زر همچنین با اشاره به هجوم ناجوانمردانه صدام حسین به ایران تصریح کرد: در مقطعی که عراق توسط صدام حسین و با کمک های تمام دولت ها به ایران حمله کرد، علیرغم اینکه جمهوری اسلامی ایران از تسلیحات مورد نیاز نیز برخوردار نبود امام راحل(ره) فرمودند« ما مرد جنگیم» و این حرف ساده ای نبود بلکه این حرف از ناحیه خداوند ابلاغ شده بود. از این رو در نظام جمهوری اسلامی موضوع دفاع و مبارزه با دشمنان از ضروری ترین موضوعات است.

وی در ادامه خطبه ها با تأکید بر اینکه الطاف خداوندی همیشه شامل حال مسلمانان است؛ گفت: اگر ایمان کامل باشد و نماز را زنده کنیم، نصرت پروردگار همواره شامل حال مسلمانان خواهد شد و آمریکا و دشمنان و استکبار توان ایستادگی در مقابل قدرت مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داشت.

 


نوشته شده در   جمعه 3 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode