ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396     |     کد : 179489

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: آذربایجان شرقی پایتخت انجمن‌های اسلامی کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از وجود ۱۵۰۰ انجمن اسلامی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی پایتخت انجمن های اسلامی کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از وجود ۱۵۰۰ انجمن اسلامی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی پایتخت انجمن های اسلامی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی  شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مرکزی انجمن های اسلامی استان و کانون های فرهنگی و تبلیغی اظهار کرد: طبق گفته مسئولان کشوری، استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز با داشتن ۱۵۰۰ انجمن، پایتخت انجمن‌های اسلامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامی که به تازگی آغاز کرده‌ایم، راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی در کارخانجات و ادارات است. در کارخانه‌های دارای بالای ۱۰۰ نفر شاغل، انجمن اسلامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز در ۱۵۰ اداره انجمن اسلامی داریم، گفت: باید تلاش کنیم انجمن اسلامی در تمام ادارات استان راه‌اندازی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد: از این پس هیئت امنا مساجد حکم انجمن‌ اسلامی مساجد را خواهند داشت و امیدواریم این اقدام زمینه‌ساز فعالیت‌های هرچه بیش‌تر فرهنگی و دینی باشد.

وی با اشاره به اینکه دنبال کیفی‌سازی انجمن‌های اسلامی هستیم تشریح کرد: مساجدی که قشر فرهنگی و انقلابی بر آن‌ها حاکم‌ شده‌اند موفق عمل می‌کنند اما مساجدی که هنوز بافت سنتی دارند نمی‌توانند نوجوانان و جوانان را جذب کنند.

وی در ادامه از تشکیل ستاد مردمی تبلیغات اسلامی در مناطق ۱۰ گانه تبریز، سردرود و خسروشاه خبر داد و افزود: این اقدام در راستای تبدیل تبلیغات اسلامی به دستگاه راهبردی در عرصه فرهنگی و دینی انجام می‌شود و تقسیم‌بندی نیز به شکل تقسیم‌بندی جغرافیایی که شهرداری انجام داده خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در پایان از اقدامات شایسته‌ای که در حوزه فرهنگ دینی در شهر جدید سهند صورت گرفته تقدیر و بر ضرورت انجام اقدامات شایسته‌تر در آن شهر تاکید کرد.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 26 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode