ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 25 مرداد 1396     |     کد : 179475

به منظور هم اندیشی در خصوص ارتقاء اداری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور مدیر کل و معاونین تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وهیات همراه برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور مدیر کل و معاونین تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وهیات همراه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت‌الاسلام دکتر سیدشهاب الدین حسینی ظهر امروز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه دولت  الکترونیک از سوی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سامانه سجام، طوبی، تبیان، ido،تلاوت همگی به صورت الکترونیکی است که باعث شده این مجموعه در بین دستگاه های فرهنگی از لحاظ اسقرار دولت الکترونیک پیشرو باشد که تعامل بیشتر دستگاه های مرتبط را می طلبد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: بحث هایی چون حل و تعامل مشکلات کمبود نیروی انسانی،اصلاح فرایندها، استاندارد سازی وضعیت خدمت ها می توانددر راستای ادامه جلسات این کارگره مفید باشد.

حیدر فتح زاده،نیز در این جلسه گفت: سال ۹۶ سال پویایی تبلیغات اسلامی است و باید از هر لحاظ در جایگاه بهتری قرار گیرد که پشتکار و تلاش بیشتری را می طلبد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: سازمانتبلیغات اسلامی قابلیت پیشرو بودن را دارد و در مباحث حقوق شهروندی باید ورود پیدا نموده و به صورت توسعه یافته و با کار مشترک باعث تحقق این مهم در کلیه ادارات استان باشیم.

فتح زاده با اشاره به نقش روحانیون در تحقق اهداف سازمانی افزود:حقوق شهروندی بابرش شهروندی و حمایت از روحانیون به صورت فصل مشترک باید در بین این دستگاه و استانداری مورد تفاهم قرار گیرد.

وی افزود:کار مشترک فرهنگی و برنامه آموزشی با دستگاه‌های فرهنگی می تواند باعث هم افزایی واستفاده از ظرفیت های متقابل شود.وی با اشاره به تغییر نمای فیزیکی اداره کل تبلیغات اسلامی نیز افزود:زیباسازی انجام شده در اداره کل تبلیغات اسلامی بسیار عالی بوده است.

فتح زاده با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در محرومیت زدایی افزود:اقدامات انجام شده در نقاط محروم استان قابل تقدیر و تجلیل است و حتی حضور روحانی در شهرستان محروم چاراویماق که محروم و دچار آسیب است نقش سازمان تبلیغات اسلامی را پررنگ کرده است.معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان سخنان خود گفت:نسبت به گذشته شاخص‌های و برنامه های زیادی توسط این اداره کل انجام شده است و ما جهش خوبی را شاهد هستیم.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 25 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode