ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 فروردين 1390     |     کد : 17944

راه‌آهن فانوس بدست شد

در هفته‌ای که هر سه تیم بالای جدول مقابل حریفان خود مغلوب شدند، راه آهن با شکست برابر پاس همدان سقوطی چهار پله‌ای در جدول رده بندی داشت و به جمع فانوس بدستان لیگ برتر پیوست.

به گزارش مهر، هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را می توان هفته شگفتی‌ها دانست. در هفته‌ای که شاهین بوشهر در خانه استیل آذین برنده شد، نفت تهران در مصاف با همنام آبادانی جشنواره گل به راه انداخت، شهرداری پس از چهار هفته ملوان را وادار به شکست کرد، جلالی از نبرد با مایلی کهن و نارنجی پوشان سایپا برنده بیرون آمد، مدیرروستا با پاس همدان سومین پیروزی پی در پی خود را کسب کرد و ضیایی نخستین پیروزی را با پیکان جشن گرفت، با شکست سه تیم بالای جدول در عصر یکشنبه شگفتی‌های هفته کامل شد.

سپاهان، ذوب آهن و استقلال به ترتیب مغلوب مس کرمان، پرسپولیس و تراکتورسازی شدند اما جایگاه‌شان در جدول دستخوش تغییر نشد. در این بین تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از برتری مقابل بالانشینان عایدی‌شان فقط سه امتیاز بود و نتوانستند در جدول ارتقا پیدا کنند اما مس توانست به لطف برتری مقابل صدرنشین یک پله در جدول صعود کند و به رده هفتم برسد.

در این هفته فولاد خوزستان از شکست ملوان برابر شهرداری تبریز نهایت بهره را برد و با برتری 2 بریک مقابل سایپای البرز به رده ششم جدول بازگشت. تاوان شکست برابر سرخپوشان تبریزی نیز سقوط دو پله‌ای ملوان به رده هشتم جدول بود.

صنعت نفت و صبای قم این هفته باختند اما همچنان در رده‌های نهم و دهم جدول باقی ماندند. در این بین صبا به صف فشرده تیم‌های میانه پایین جدول نزدیک شده و احتمال دارد با تداوم ناکامی‌ها به منطقه خطر سقوط کند.

پاداش نفت تهران و شهرداری تبریز از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان و ملوان بندرانزلی صعودی دو پله‌ای به سکوهای یازدهم و دوازدهم جدول بود. در این هفته تیم‌های پاس همدان و شاهین بوشهر نیز از نبرد با راه آهن شهرری و استیل آذین برنده بیرون آمدند تا هر کدام یک پله در جدول ارتقا یابند. پاس به سکوی چهاردهم و شاهین همسایه پایین‌ این تیم در جایگاه پانزدهم.

در این هفته راه آهن شهرری با تحمل شکست یک بر صفر برابر پاس همدان در دیداری جنجالی و پرسروصدا چهار پله در جدول سقوط کرد و فانوس بدست جدید جدول شد. این تیم پایین دست خود فقط پیکان و استیل آذین را می بیند.


نوشته شده در   سه شنبه 23 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode