ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1396     |     کد : 179357

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: تحصیلکردگان حوزه‌های علمیه در جلسات دینی تبلیغ کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت حضور تحصیلکردگان حوزه‌های علمیه در جلسات دینی برای تبلیغ فرهنگی دینی در جلسات بانوان تاکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت حضور تحصیلکردگان حوزه‌های علمیه در جلسات دینی برای تبلیغ فرهنگی دینی در جلسات بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی امروز در دیدار با امام جمعه بستان‌آباد گفت: وجود روحانیون مستقر در شهرستان‌ها و روستاها علاوه بر اینکه باعث ایجاد آرامش بر آن جامعه می‌شود، در ارتقا سطح فرهنگ دینی روستا نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد:روحانیون مستقر همیشه در کنار فرمانداران، امام جمعه‌ها و... فعالیت‌های مثبتی انجام داده اند و وجودشان در مناطق محروم با خیر و برکت همراه بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی درباره فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ابراز کرد: باید اختلاف زوج‌ها نزد ریش‌سفیدان فامیل حل شود نه در دادگاه‌ها.

دکتر حسینی اضافه کرد: همچنین باید اقداماتی در راستای کاهش مهاجرت‌ها از روستاها انجام بدهیم زیرا بدین وسیله معضل حاشیه‌نشینی و بیکاری در شهرها نیز کاهش می‌یابد.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در پی آن است که مجموعه‌های وابسته‌اش را بیش از پیش فعال، و مبلغان حوزه دین را ساماندهی کند.

وی درباره ویژگی‌ مبلغه‌هایی که در جلسات حضور می‌یابند، تشریح کرد: باید تحصیل‌کرده‌های حوزه‌های علمیه خواهران در جلسه‌های دینی بانوان حضور یابند نه بی‌سوادانی که به جای دین، خرافات را ترویج می‌کنند.  

وی همچنین در این دیدار از خدمات ۱۳ساله حجت‌الاسلام خانعلی موثق در سمت سرپرست تبلیغات اسلامی بستان‌آباد تقدیر، و حجت‌الاسلام محمد مدرسی را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

 


نوشته شده در   جمعه 20 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode