ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 مرداد 1396     |     کد : 179263

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه اصغریه اهر با حضور خادمان رضوی

همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه جشن ولادت با حضور خادمان آستان قدس رضوی،امام جمعه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،و اقشار مختلف مردم در حسینیه اصغریه این شهر برگزار شد.

همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه جشن ولادت با حضور خادمان آستان قدس رضوی،امام جمعه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،و اقشار مختلف مردم در حسینیه اصغریه این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،صفرعبدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با بیان این خبر افزود: همزمان با شب میلاد هشتمین اختر تابناک امام و ولایت،امام رضا(ع) جشن ولادت آن امام رئوف با حضور خادمان آستان قدس رضوی، امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، روحانیون معزز، مادحین اهل بیت عصمت وطهارت (ع)، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان. اقشار ولایتمدار شهرستان اهر در حسینیه اصغریه این شهر برگزار شد.

عبدی تشریح کرد: در این مراسم بهزاد حسنی مداح پر آوازه اهری با نوای دلنشین خود به مولدی و شعرخوانی در وصف امام رضا (ع) پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام درم بار از خادمین آستان قدس رضوی با ایراد سخنرانی به بیان فضایل و کرامات امام رضا (ع) پرداخت.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اهر عنوان کرد: در ادامه آیت اله حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر ضمن عرض خوش آمد و تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند خادمان امام رضا (ع) در شهر ولایی اهر گفت: امام رضا (ع) ولی نعمت تمامی ایرانیان است و این از برکات و الطاف آن حضرت است که خادمان آستان پاک و مطهرش با حضور در شهرهای مختلف ایران اسلامی به تکریم شیعیان و عاشقان آن امام همام می پردازند و بستری فراهم ساخته اند تا افرادی که نتوانسته اند به مشهد مقدس متشرف شوند برای زیارت، از این طریق بتوانند بصورت ازبعید آن بزرگوار را زیارت کنند.

عبدی ادامه داد: در پایان این مراسم خادمان آستان قدس رضوی با اهداء تندیس و نشان یادبود از حجت‌الاسلام ستاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر و جمعی از اعضای ستاد مردمی استقبال از خادمان رضوی و برگزاری جشنهای سالروز میلاد امام رضا (ع) تجلیل کردند.


نوشته شده در   شنبه 14 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode