ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1396     |     کد : 179245

امام جمعه موقت عجب شیر: رییس جمهوری به تذکرات رهبری توجه ویژه داشته باشد

حجت السلام صالح کاظمی در خطبه‌ های نماز جمعه عجب شیر افزود: امیدواریم شخص رییس جمهوری به تعهداتی که به رهبر معظم انقلاب و مردم دادند پایبند باشند و به تمامی قول ‌های خود عمل کنند.

حجت السلام صالح کاظمی در خطبه‌ های نماز جمعه عجب شیر افزود: امیدواریم شخص رییس جمهوری به تعهداتی که به رهبر معظم انقلاب و مردم دادند پایبند باشند و به تمامی قول ‌های خود عمل کنند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بر سه جهت‌ گیری اصلی دولت آینده افزود: تعامل گسترده با دنیا ، ایستادگی مقابل سلطه ‌طلبان و معیشت مردم و همچنین ضرورت ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار از محورهای اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در این مراسم بود.
امام جمعه موقت عجب شیر با بیان اینکه زمانی رأی مردم پس از انتخابات نافذ می شود که به تایید و امضای رهبر انقلاب اسلامی برسد گفت: امضا رهبر تایید کننده صلاحیت و اعتبار رئیس جمهوری است.
حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: معنای این تنفیذ و تایید این است که رئیس جمهوری در مدت چهارساله، همه مواضع و جهت ‏گیری‏ ها و برنامه های خود و دولت را باید با محوریت منویات و هدایت های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب تنظیم کند و طبق تعبیر امام خمینی(ره) تا زمانی رئیس جمهوری مورد تأیید و در نهایت مشروعیت دارد که در مسیر اسلام و ارزش های انقلاب باشد.
وی گفت: همه باید در خدمت به مردم حاضر باشند، بنابراین مسئولان اقدامات و تلاشی را در پیش بگیرند که آثار آن در زندگی مردم به ‌ویژه طبقه پایین جامعه محسوس باشد و مردم این تلاش و کوشش مسوولان را به ‌وضوح لمس کنند.
حجت الاسلام کاظمی به 17 مرداد 'روز خبرنگار' اشاره کرد و افزود: رسانه ها مسئولیت مهمی در جامعه بر دوش دارند و باید به صورت ساده حقایق را بیان کنند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 13 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode