ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1396     |     کد : 179186

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری: کانال‌های تلگرامی کانون القای شبهات در جامعه هستند

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کانال‌های تلگرامی کانون القای شبهات در جامعه هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کانال‌های تلگرامی کانون القای شبهات در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ‌الله سید احمد خاتمی ظهر دوشنبه در جمع روحانیون تبریزی ابراز داشت: انتخابات همانند یک میدان فوتبال است و توقع اینکه همیشه وارد زمین شده و گل خواهیم زد، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تیمی که برنده انتخابات شده اگر دچار غرور شود بازنده اصلی خواهد بود، افزود: نباید دچار ناامیدی شد، همه باید برای پیشرفت و توسعه و گشایش اقتصادی کشور کمک کنند.

امام جمعه موقت تهران سپس با بیان اینکه امروز امیدآفرینی نیاز جامعه است، ادامه داد: متاسفانه ناامیدی در کشور موج می ‌زند و از من سوال می‌ کنند با این وضعیت بدحجابی، رانت‌خواری و اختلاس، چگونه از نظام دفاع کنیم.

آیت ‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه قدر محراب و منبر را باید دانست، گفت: در خطبه های بسیاری در مورد حجاب صحبت کرده ام چراکه به نظر بنده اگر شل حجابی را تذکر ندهیم نمایش هنر شیراز خواهد شد و وضعیت بدتر می شود.

هویت روحانی منبر و توجه به اهمیت آن است

وی سپس با بیان اینکه دهان افرادی که نظام جمهوری اسلامی را با طاغوت مقایسه می‌ کنند بشکند، ادامه داد: این افراد طاغوت را ندیده‌ اند برای همین به این شکل حرف می زنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از روحانیون می گویند باید پست دولتی بگیریم، ابراز داشت: هویت روحانی منبر و توجه به اهمیت آن است.

وی سپس گفت: سم مباحث سیاسی ما یأس است چراکه اگر حزب ‌الهی‌ها دچار یأس شوند، تداومی برای انقلاب وجود ندارد.

وی همچنین به ضرورت افزایش امید تاکید کرد و گفت: موظف هستیم تا در جامعه یأس‌زدایی و امیدافزایی انجام دهیم.

آیت ‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید به شبهات جوانان پاسخ داد، ادامه داد: دشمن عقاید جوانان را نشانه رفته و باید با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد. در هیچ دوره ‌ای شبهه ‌افکنی به اندازه این دوره نبوده است.

جابه جایی ها در تبریز باعث ایجاد اختلاف نشود

وی همچنین در خصوص تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه جابه جایی ها در تبریز باعث ایجاد اختلاف نشود، گفت: جابه‌جایی نخبه در تبریز صورت گرفته است و نباید مایع اختلاف باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از فرآیند انتخاب نماینده ولی فقیه در استان اطلاع داشتم، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در راستای انتخاب نماینده ولی فقیه در استان ارزیابی دقیقی انجام دادند.

وی با بیان اینکه روحانیت شناسنامه دین است، ادامه داد: مسؤولیت سنگینی برعهده روحانیون است و اگر یکی پایش لغزش کند، شکست انقلاب اسلامی به ارمغان می آید.

 


نوشته شده در   سه شنبه 10 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode