ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1396     |     کد : 179122

امام جمعه عجب شیر:تحریم‌های جدید آمریکا اوج دشمنی این رژیم فاسد علیه ایران اسلامی است

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا اوج دشمنی این رژیم فاسد علیه ایران اسلامی است گفت: دولتمردان باید به صورت قاطع و کوبنده جواب یاوه گویی های آمریکایی ها را بدهند.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا اوج دشمنی این رژیم فاسد علیه ایران اسلامی است گفت: دولتمردان باید به صورت قاطع و کوبنده جواب یاوه گویی های آمریکایی ها را بدهند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آمریکا از شکست داعش در عراق و سوریه عصبانی هستند و به دنبال توجیه و جبران شکست های خود بوده و دامن زدن به تحریم کشورها یکی از این اقدامات است.
خطیب جمعه عجب شیر افزود: سکوت در مقابل یاوه گویی های آمریکا و دشمنان آنان را پررو می کند و مجلس و نیروهای مسلح کشور باید با اقدامی متناسب برای همیشه آمریکا و دشمنان انقلاب را مایوس کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت شیخ فضل الله نوری را نشان دهنده انحراف مشروطه در ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم خواستار مشروطه مشروعه بودند اما عده ای غرب زده با کمک عوامل خارجی نفوذی در ایران با عوام فریبی این نهضت را به انحراف کشیدند.
حجت الاسلام شربیانی همچنین با اشاره به اهمیت و فضیلت نماز جمعه، اظهار کرد: نمازجمعه بیانگر ماهیت اجتماعی و سیاسی نظام اسلامی و مظهر پشتیبانی امت اسلامی از حکومت عدل و قسط و تأیید اعمال مسؤولان حکومت اسلامی است.
وی با بیان اینکه نماز جمعه مرکز آگاهی بخشی در امور دینی و اجتماع و امور مربوط به جامعه اسلامی است ، ادامه داد: همه باید به خطبه های نماز جمعه گوش فرا دهند چراکه در نماز جمعه همان اهدافی که حضرت امام (ره) و شهدا در پی آن بودند مطرح می شود.
حجت الاسلام شربیانی به اهمیت حضور گسترده مردم در نماز جمعه و خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد و ادامه داد: مسایل روز جهان در خطبه‌ های نماز جمعه توسط خطیبان جمعه ایراد می‌ شود و مردم نسبت به وظیفه سیاسی و اجتماعی خود آگاهی می ‌یابند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 6 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode