ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 مرداد 1396     |     کد : 179018

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم زیر سایه خورشید و اعزام کاروان راهیان نور

مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی تحت عنوان زیر سایه خورشید قرار است روز جمعه ششم مرداد ماه به میزبانی شهر یامچی برگزار و پرچم حرم حضرت معصومه(س) برافراشته شود.

مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی تحت عنوان زیر سایه خورشید قرار است روز جمعه ششم مرداد ماه به میزبانی شهر یامچی برگزار و پرچم حرم حضرت معصومه(س) برافراشته شود.

قهرمان زاده

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جواد قهرمان زاده در جلسه هماهنگی مراسم زیر سایه خورشید که به ریاست فرماندار ویژه شهرستان مرند در محل فرمانداری برگزار شد، در خصوص جزئیات این مراسم اظهار داشت: مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی تحت عنوان زیر سایه خورشید قرار است روز جمعه ششم مرداد ماه به میزبانی شهر یامچی برگزار و پرچم حرم حضرت معصومه(س) برافراشته شود.
به گفته وی، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان، حضور در خانه سالمندان، حضور در بیمارستان، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، شرکت در نماز جمعه و حضور در روستای هوجقان از جمله برنامه هایی است که با حضور خادمین حرم رضوی در شهرستان مرند صورت خواهد گرفت.
در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور در مرند مطرح گردید؛
کاروان های راهیان نور شهرستان مرند در قالب ۱۵ اتوبوس و در نیمه اول مرداد ماه به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.
در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور که با حضور اعضای کارگروه و به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در محل فرمانداری برگزار گردید قهرمان زاده فرمانده سپاه مرند با اشاره به اینکه اعزام راهیان نور طبق سالهای گذشته با حضور قشر دانش آموز، دانشجو و محلات صورت می پذیرد اظهار داشت: زمانبندی اعزام کاروان های راهیان نور از ۲۰ تیر تا 20 شهریور و به شهرهای ارومیه، پیرانشهر و مهاباد انجام می‌شود.
وی در خصوص اعزام این کاروان ها در شهرستان نیز گفت: اعزام برادران در مرند در روزهای ۵ و ۶ همزمان با سالروز عملیات مرصاد و خواهران نیز در روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد خواهد بود.
فرمانده سپاه مرند کاروان های اعزامی را متشکل از ۱۵ اتوبوس و ۶۰۳ نفر عنوان کرد که در هر اتوبوس بعنوان یک کاروان مستقل، یک روحانی، راوی، پلیس یار و مسئول امنیتی حضور دارند.
وی در مورد هزینه های اعزام کاروان راهیان نور خاطرنشان کرد: جمع هزینه های اعزام ۱۵ اتوبوس به راهیان نور ۴۸۲۴۰۰۰۰ تومان و هزینه هر فرد ۸۰۰۰۰ تومان براورد شده که مقداری از آن از طریق خود فرد و بقیه توسط شهرداری های محل و سپاه تامین می‌شود.
در ادامه این جلسه، علیار راستگو فرماندار شهرستان ویژه مرند نیز ضمن اشاره به سپاه و بسیج بعنوان مسئول اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی، اظهار داشت: با وجود اینکه مسئولیت اعزام کاروان ها با بسیج است ولی همه اعضای کارگروه باید پشتیبانی های لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی از نهادهایی که هر کدام به نحوی در اعزام کاروان های راهیان نور مشارکت دارند نیز خواست حداکثر تا پایان تیرماه تعهدات خود را در این خصوص انجام دهند.
گفتنی است در پایان این جلسه لوح تقدیری از طرف سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا به حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه و علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند بعنوان خادم شهدا اهدا گردید.


نوشته شده در   يکشنبه 1 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode