ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 تير 1396     |     کد : 178883

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری ایکنای آذربایجان‌شرقی برگزار شد

با حضور نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نخستین جلسه شورای سیاست گذاری ایکنای آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

با حضور نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نخستین جلسه شورای سیاست گذاری ایکنای آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه آذربایجان‌شرقی امروز با حضور اعضای شورا در محل سالن اجتماعات جهاددانشگاهی برگزار و زمینه‌های چگونگی ارتقای خبرگزاری ایکنا در آذربایجان شرقی بررسی شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن اشاره به جایگاه فعالیتهای قرآنی و فرهنگی افزود:محتوا بخشی و ایجاد جذابیت در اخبار قرآنی می تواند مخاطب را جذب کند.

اسد بابایی افزود:تهیه گزارشها و گفتگوها از نحوه فعالیت موسسات قرآنی و معرفی استعداد های قرآنی باید اولویت اصلی این خبرگزاری قرار گیرد.

عضو هئیت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به ظهور و بروز تکنولوژِی نو افزود:با توجه به حجم اطلاعات به اشتراک گذاشته شده می بایست این مجموعه قرآنی نیز در تولید محتوای به روز اقدام نموده و آن را با استفاده از فناوریهای نو به اشتراک مخاطبان قرار دهد.

جعفر محسنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان در حوزه فرهنگی کارهای شاخصی را انجاممی‌دهد اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای سیاست گذاری ایکنا همفکری و هم افزایی در خصوص ارتقای فعالیت های ایکنا در سطح استان آذربایجان‌شرقی است.

وی، با تأکیدبراینکه موتور تحرک فکری در هرجامعه‌ای منوط به فعال بودن رسانه‌های جمعی آن است، اظهار کرد: به هر میزان محتوا و سوژه‌های خبری مورد پیگیری یک خبرگزاری از ارزش و مرتبه بالاتری از دغدغه برای رفع نیازهای معنوی و روحی مردم برخوردار باشند، آن خبرگزاری مورداعتمادتر و متقن‌تر خواهد بود؛ به حمد الهی خبرگزاری قرآنی ایکنا در کارنامه عملی خود چه در سطح بین‌الملل و کشوری و چه در سطح استان‌ها، در بسیاری مواقع به اهداف راهبردی خود در این‌خصوص دست یافته و یا نزدیک شده است.


نوشته شده در   شنبه 24 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode