ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 تير 1396     |     کد : 178865

امام جمعه مراغه: مصالح کشور و نظام اسلامی فدای جناح بندی های سیاسی نشود

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: افشای برخی اسناد و اسرار کشور برای تامین برخی مطامع جناحی، موجب آسیب رسیدن به مصالح عمومی و کشور خواهد شد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: افشای برخی اسناد و اسرار کشور برای تامین برخی مطامع جناحی، موجب آسیب رسیدن به مصالح عمومی و کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: عمل به اهداف و آرمان های امام راحل و سیاست های ترسیمی رهبر معظم انقلاب با اتحاد و انسجام ملی، موجب شکست تحلیل ها و توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب می شود.
وی با اشاره به نقش ولایتمداری و تبعیت از مرجعیت در پیروزی های اخیر مردم عراق و سوریه در برابر تروریست های تکفیری و داعش اضافه کرد: اگر امروز شاهد موفقیت های این ملت ها در برابر توطئه های نظام سلطه و مزدوران تکفیری آنان هستیم، همه به برکت تبعیت مردم از مرجعیت و ولایت پذیری آنان است.
خطیب جمعه مراغه گفت: ولایت فقیه و تبعیت از منویات رهبری همواره در جامعه محور اتحاد و انسجام ملی بوده و موجب رفع مشکلات، عبور از بحران ها و شکست توطئه های دشمنان است.
آیت الله پورمحمدی افزود: اکنون نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر تبعیت و پشتیبانی از رهبری به عنوان عامل اتحاد ملی صحه گذاشته و تاکید می کنند.
وی با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 سازمان ملل مبنی بر پایان جنگ تحمیلی ادامه داد: با وجود تعبیر امام راحل از پذیرش این قطعنامه با عنوان نوشیدن جام زهر، امام این قطعنامه را تنها به دلیل مصالح انقلاب و کشور پذیرفتند.
وی با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی، خواستار رسیدگی نهادهای حمایتی از اقشار آسیب پذیر و نیازمند و نیز تامین نیازهای معیشتی و بیمه ای آحاد جامعه شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 23 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode