ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 تير 1396     |     کد : 178864

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

دولت فکری برای حل مشکلات اقتصادی کند/ شاخص های وزرای دولت دوازدهم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید دولت فکری برای حل مشکلات اقتصادی کند، گفت: مشکلات اقتصادی یکی از اساسی ترین موضوعات فعلی کشور است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید دولت فکری برای حل مشکلات اقتصادی کند، گفت: مشکلات اقتصادی یکی از اساسی ترین موضوعات فعلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل ‌هاشم امروز در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه رئیس جمهور باید در انتخاب وزیران مربوط به اقتصاد بیشتر دقت کند، افزود: باید هرچه زودتر مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

وی سپس با بیان اینکه دوره چهار ساله دولت یازدهم جمهوری اسلامی درحال پایان است، ادامه داد: رئیس جمهور در حال تعیین وزرا است که خواست مردم آذربایجان از رئیس جمهور انتخاب افرادی برای حل مشکلات اقتصادی موجود کشور و دیگر مشکلات است.

وی سپس شاخص های وزرای دولت دوازدهم را تبیین کرد و گفت: خودباوری و دشمن‌شناسی، همت بلند و با انگیزه، توکل بر خدا، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و پرهیز از اختلافات از مهترین شاخص های وزیران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید وزیرانی روی کار بیایند که این ویژگی ها را داشته باشند، افزود: مشکلات اقتصادی از جمله اساسی ‌ترین موضوعات کشور است که رهبری نیز تاکید زیادی روی این مسئله دارند.

ضرورت حفظ حجاب و عفاف از سوی مردان و زنان

وی سپس به ضرورت حفظ حجاب و عفاف از سوی مردان و زنان تاکید کرد و گفت: حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.

امام جمعه تبریز همچنین ابراز داشت: غیرت تبریز اجازه نمی‌دهد زنان بدحجاب در آن باشد، حضور گردشگران در استان نیز فرصتی برای ارائه نمایش غیرت تبریز است که باید این غیرت آذربایجان به سراسر دنیا و کشور عرضه شود.

حجت‌الاسلام آل ‌هاشم با تاکید بر اینکه اخیراً اختلافاتی بین دو دولت ارمنستان و آذربایجان ایجاد شده است، گفت: به مسئولان دو دولت توصیه می‌ کنم مشکلات را حل کنند تا خونی به ناحق ریخته نشود.

وی به مشکلات برق و آب و کمبود آنها اشاره کرد و گفت: تنها با ۱۰ درصد خاموشی و صرفه جویی در آن، مشکلات کمبود برق حل می‌ شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ۲۵ تیرماه روز بهزیستی است و این را فرصتی برای تشکر از عوامل بهزیستی و خیران می ‌دانیم، ادامه داد: باید فضای شهری برای معلولان مناسب سازی شود.

وی همچنین به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در دو موضوع حراست و نگهبانی از احکام اسلامی و صیانت از قانون اساسی فعالیت می ‌کند.

حجت‌الاسلام آل ‌هاشم افزود: این شورا وظیفه سنگینی بر عهده دارد و نهادهایی با کارکرد شورای نگهبان در سایر کشورها هم وجود دارد.

  


نوشته شده در   جمعه 23 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode