ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 فروردين 1390     |     کد : 17885

استقلال ناكامي مدعيان را تكميل كرد

تيم فوتبال استقلال با شكست برابر تراكتورسازي تبريز ناكامي مدعيان ليگ برتر در هفته بيست و نهم را تكميل كرد.

جام جم آنلاين: تيم فوتبال استقلال با شكست برابر تراكتورسازي تبريز ناكامي مدعيان ليگ برتر در هفته بيست و نهم را تكميل كرد.
به گزارش ايرنا؛ ديدار تيم هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز در چارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر باشگاه هاي كشور در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 30 هزار تماشاگر برگزار شد كه در پايان تراكتورسازي به برتري 2 بر يك دست يافت.

محمد نصرتي و جاسم كرار براي تراكتورسازي و سيد مهدي سيد صالحي براي استقلال گلزني كردند.

اين ديدار به دليل جايگاه مناسب هر دو تيم در جدول رده بندي و شكست تيم هاي صدرنشين سپاهان و ذوب آهن از حساسيت بالايي برخوردار بود و بر اين اساس حدود 15 هزار هوادار تراكتورسازي خود را از تبريز به ورزشگاه آزادي رسانده بودند.

اين ديدار با احتياط از سوي هر دو تيم آغاز شد اما تراكتورسازي در دقيقه 6 به گل دست يافت. در اين دقيقه علي عليزاده اوت بلندي را برروي دروازه استقلال پرتاب كرد كه محمد نصرتي با تاثير خود گل نخست اين ديدار را به ارمغان آورد.

پس از اين گل استقلال براي جبران نتيجه تلاش زيادي نشان داد و از سوي ديگر تراكتورسازي در ضد حملات با حركات پا به توپ جاسم كرار و لئوناردو پيمنتا دروازه ميزبان را به خطر مي انداخت.

در دقيقه 34 حملات و ارسال هاي بلند آبي پوشان تهران نتيجه داد و ارسال ايمان مبعلي را سيد مهدي سيدصالحي با ضربه سر به گل تساوي تبديل كرد.

در دقيقه 38 اشتباه دور از انتظار محمد نصرتي توپ را در اختيار آرش برهاني قرار داد اما اين مهاجم نتوانست در مصافي تك به تك گلزني كند.

با اين اوصاف 45 دقيقه نخست با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.

در آغاز نيمه دوم هر دو تيم بازي پراشتباهي را به نمايش گذاشته و در ميانه ميدان عملكرد مناسبي نداشتند.
در دقيقه 60 اين ديدار استقلال حمله گسترده اي را طراحي كرد كه عباس محمدي سنگربان تراكتورسازي با 2 واكنش پياپي اجازه گلزني به ميزبان را نداد.

4 دقيقه بعد علي عليزاده پاس زيبايي را از محمد ابراهيمي دريافت كرد و ضربه خطرناكي را به سمت دروزاه استقلال فرستاد كه با واكنش مناسب محمد محمدي روبرو شد.

استقلال حملات خود را برروي دروازه حريف ادامه داد اما در امر گلزني موفق نبود.

در دقيقه 86 تراكتورسازي يك ضربه ايستگاهي به دست آورد كه جاسم كرار هافبك عراقي با يك ضربه استثنايي و غير قابل مهار گل دوم ميهمان را وارد دروازه استقلال كرد.

در دومين دقيقه از اوقات تلف شده و در حاليكه استقلال حملات متعددي انجام مي داد اسماعيل شريفات با خطا بر روي سنگربان تراكتورسازي از تورج حق وردي كارت قرمز گرفت . تيم تراكتور سازي با اين برد شيرين ، 50 امتيازي شد تا با ايستادن در پله چهارم جدول براي كسب سهميه ليگ قهرمانان باشگاه هاي اسيا اميدوار شود و استقلال نيز با 52 امتياز در مكان سوم قرار گرفت.


نوشته شده در   دوشنبه 22 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode