ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 تير 1396     |     کد : 178657

ایمان اسلحه ای است که دشمن از آن هراس دارد

انرژی ایمان بالاتر از موشک و هسته است و این قدرتی است که در دست دشمن نیست و اسحه ای است که دشمن از آن هراس دارد.

انرژی ایمان بالاتر از موشک و هسته است و این قدرتی است که در دست دشمن نیست و اسحه ای است که دشمن از آن هراس دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی علی اکبری با بیان اینکه آمریکا به‌عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر حق سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد ابرازداشت: انرژی ایمان بالاتر از موشک و هسته است و این قدرتی است که در دست دشمن نیست و اسحه ای است که دشمن از آن هراس دارد.

وی در ادامه به نقش منفی فضای مجازی در ایجاد شبهات دینی اشاره و ابراز داشت: امروز فضای مجازی با دست های پشت پرده به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و علما و ارزش های دینی و اسلامی و ترویج فرهنگ غربی و سبک زندگی غربی است.

علی اکبری با تقدیر از تلاشهای نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان سراب در کشف مواد مخدر عنوان کرد: افزایش کشفیات متاسفانه نوید افزایش مواد مخدر و مصرف کنندگان را نیز نشان می دهد.

امام جمعه موقت سراب تنها راه مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از شیوع آن را فرهنگ سازی و ایجاد باور حقیقی به مواد مخدر عنوان کرده و گفت: تا این باور ایجاد نشود مبارزه با مواد مخدر ممکن نیست.

وی با اشاره به روز صنعت و معدن خاطرنشان کرد: مهارت آموزی و افزایش توانمندی جوانان در کنار کار آفرینی و مصرف کالاهای داخلی نقش موثری در اقتصاد مقاومتی کشور ایفا می‌کند.

خطیب جمعه سراب تولید کنندگلن نیز با افزایش کیفیت در نظر گرفتن سود موثر با توان رقابتی با محصولات خارجی باید نقش تعیین کننده در اقتصاد کشور ایفا کنند.

علی اکبری با اشاره به سالروز وفات علامه امینی که به روز شهرستان سراب نامگذاری شده این عالم را از افتخارات عالم تشیع و شهرستان سراب عنوان کرد که کتاب الغدیرش با تکیه بر منابع اهل سنت در اثبات حقانیت امیرالمومنین علیه السلام کوچکترین خدشه ای از نظر سندیت ندارد.

امام جمعه موقت سراب با اشاره به سالروز قبور تخریب ائمه بقیع علیهم السلام توسط وهابیت گفت: وهابیت ریشه در صهیونیست دارد و امروز برنامه آنها نابودی مسلمان به دست مسلمان هست.

وی با بیان اینکه آمریکا به‌عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر حق سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد ابرازداشت: انرژی ایمان بالاتر از موشک و هسته است و این قدرتی است که در دست دشمن نیست و اسحه ای است که دشمن از آن هراس دارد.

امام جمعه موقت سراب در پایان عنوان آتش به اختیار را ناشی از اعتماد مقام معظم رهبری به جوانانی دانست که دغدغه فرهنگ دارند.


نوشته شده در   يکشنبه 11 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode