ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1396     |     کد : 178282

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

فعالیَت های فرهنگی با دید و شاخص‌های جدید در حال اجرا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:فعالیَت های فرهنگی با دید و شاخص هاَی جدید در حال اجرا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:فعالیَت های فرهنگی با دید و شاخص هاَی جدید در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به فعالیت بیش از 18اداره و دفتر نمایندگی در استان آذربایجان شرقی افزود:با همه کاستی ها و کمبود نیروی انسانی و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی با تلاش بی وقفه خود در حال اجرای برنامه های فرهنگی در قالب شاخص های جدید است.

حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود:برای توسعه فعالیتهای فرهنگی دینی و عترت در عرصه تبلیغ با موضعات مختلف حوزه دین تلاش های خوبی انجام شده که در حال برنامه ریزی مناسب برای ارتقا هستیم و در همین راستا اکنون بجز شهرستان های خداآفرین و هوراند در دیگر شهرستا نها دفاتر و ادارات تبلیغات اسلامی فعال شده اند.

وی افزود: وجود ۳۸۰۰ روحانی و با اعزامیهای قم ۷۰۰۰ هزار روحانی در حال فعالیت در استان هستند و در بحث روحانیون مستقر نیز در سال گذشته ۵۱ روحانی مستقر داشتیم که الان ۱۱۴ روحانی در مناطق محروم هستند در حال فعالیت هستند که درصدد هستیم تا این مقدار افزایش یابد.

حسینی در خصوص تعداد مداحان فعال در استان افزود:اکنون ۶ هزار مداح در سطح استان داریم که از این تعداد ۳ هزار نفر در در تبریز و بقیه در شهرستان ها فعال هستند.

وی با اشاره به ساماندهی مبلغات سنتی افزود:۳۰۰مبلغ سنتی در استان شناسایی شده است و در بحث موسسات وابسته 630موسسه قرآنی، ۱۳۰ کانون فرهنگی و تبلیغی، نیز فعال هستند.

حسینی با اشاره به انتخاب رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور و رئیس انجمن های اسلامی کشور از تبریز افزود:ما در زمینه فرهنگ دینی ظرفیت خوبی داریم و اکنون ۲۱ هزار نفر تحت پوشش انجمنهای اسلامی مساجد و ادارات و کارخانجات، بانک ها، مراکز درمانی و اصناف هستند و در حال ایجاد انجمن اسلامی در کارخانجات بالای ۱۰۰ نفر در حال ایجاد انجمن اسلامی می باشیم.

وی با اشاره به اعزام بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر روحانی در ماه مبارک رمضان افزود:امسال هم در بحث اعزام و هم در بحث اعتکاف ماه رجب افزایش نسبی خوبی داشتیم.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 24 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode