ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1396     |     کد : 178053

رئیس‌جمهوری: پیروز حقیقی انتخابات مردم و رهبری بودند

رئیس جمهوری در مراسم ضیافت افطار با خانواده دولت، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی و بندگی خدا توصیف کرد و گفت: ماه رمضان برای تقویت صبر و استقامت ماست و استواری در برابر ناملایمات و سختی‌ها انسان ساز و بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهوری در مراسم ضیافت افطار با خانواده دولت، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی و بندگی خدا توصیف کرد و گفت: ماه رمضان برای تقویت صبر و استقامت ماست و استواری در برابر ناملایمات و سختی‌ها انسان ساز و بسیار ارزشمند است.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به ضرورت رعایت صبر و تدبیر در همه عرصه‌های اجتماعی، اظهار داشت: انتخابات هم یکی از آزمایش‌های خداوند برای جامعه ما ست که دارای ابعاد فراوان سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی است و ملت ما در این آزمایش در برابر دنیا و جهانیان، بسیار سربلند شد.
وی افزود: پیروز حقیقی در این انتخابات مهم، رقابتی و در شرایط خاص که در معرض جهانیان بود؛ ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب بودند.
رئیس جمهوری بااشاره به این که مردم دراین انتخابات باحضورشان آنچه دردل داشتندرابیان کردند،خاطرنشان کرد: درمسیر رسالتی که بردوش گرفته ایم،صبرواستقامت خواهیم داشت والبته روزه داری هم تمرین صبر است که به ما یاد می‌دهد که چگونه در برابر سختی‌ها‌، مقاومت کنیم.
روحانی با اشاره به این که اعضای دولت طی فعالیت چهارساله دولت یازدهم بسیار تلاش کردند و در برابر حملات، مشکلات و ناملایمات صبور بودند،‌ گفت: تحمل تهمت و حرف ناروا خیلی سخت و مشکل است، اما ماه رمضان به ما می‌خواهد یاد بدهد که اگر در برابر ناملایمات صبر و تحمل کنیم آن وقت خداوند اجر می‌دهد.
وی با تقدیر از تلاش مسئولان دولت و خانواده آنها که در این مدت با اقدامات خود آرزوهای دیرین ملت را برآورده کردند، اظهار داشت: خودکفایی در گندم و صادرات آن و همچنین خودکفایی در گازوییل و به زودی بنزین از آرزوهای مردم بود که در این دولت برآورده شد.
رئیس جمهوری دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی، تورم تک رقمی، تجارت آزاد با دنیا و تولید و صادرات نفت را از دیگر آرزوهای محقق شده توسط دولت دانست و گفت: صادرات نفت و میعانات در فروردین و اردیبهشت امسال تقریبا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه بوده است.
روحانی ادامه داد : بازار خود را به دست آوردیم و حق ملت را بازستاندیم و این آرزوی مردم بود.
وی با تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های خانواده اعضای دولت از معاون اول رئیس جمهوری به خاطر خدمات ارزنده و فداکاری که در عرصه انتخابات برای ملت و آینده کشور انجام داد، تجلیل کرد.
پیش از سخنان رئیس جمهوری، دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سخنانی با تبریک موفقیت دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: ملت ایران در این انتخابات کاری تاریخی و ارزنده کرد.
وی با اشاره به این که هنوز برخی صحنه‌های انتخابات آشکار نشده و همه برنامه‌ها گفته نشده است، اظهار داشت: امروز دولت اصرار دارد به سرعت در فضای بعد از انتخابات قرار گیرد و به سمت کار، پیشرفت و توسعه کشور گام بردارد.
جهانگیری با بیان این که برخی در دوران انتخابات به دنبال پاک کردن صورت مسائل اتفاق افتاده در کشور بودند، ‌خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در ایام انتخابات به نحو مطلوب و آن طور که شایسته ملت ایران بود،درخشید و توانست صحنه حال و آینده کشور را به درستی برای مردم ترسیم کند.
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که مردم در انتخابات نسبت به آینده خود واکنش نشان دادند و با رای خود اعلام کردند آینده بی ثبات و مبهم نمی‌خواهند، گفت: دکتر روحانی در فضای ناجوانمردانه‌ای که ایجاد شده بود، توانست اعتماد بزرگی از ملت ایران دریافت کند و البته این مسئولیتی سنگین بر دوش ما گذاشته است.
وی افزود: دولت بحمدالله در اکثر اقدامات خود به خوبی کار کرده است و مطمئنا خانواده‌های اعضای دولت در این توفیقات سهیم بوده اند و نقش بسزایی داشته‌اند.


نوشته شده در   شنبه 13 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode