ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1396     |     کد : 178039

امام جمعه موقت مراغه:امام راحل با تغییر دادن تاریخ در برابر استکبارایستاد

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به ویژگی های بارز امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با تغییر دادن تاریخ و با پشتوانه مردمی در برابر استکبار و قدرت های جهانی شرق و غرب ایستاد.

 امام جمعه موقت مراغه با اشاره به ویژگی های بارز امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با تغییر دادن تاریخ و با پشتوانه مردمی در برابر استکبار و قدرت های جهانی شرق و غرب ایستاد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: ایشان تاریخ جعلی 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی و نظام استکبار را تغییر داد و فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را گسترش داد.
وی ادامه داد: شعار ' مرگ بر آمریکا' که از نهضت انقلاب اسلامی نشات گرفته و به واسطه مجاهدت و استکبارستیزی امام راحل به وجود آمده بود، اکنون فرهنگ ظلم ستیزی را در دنیا ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با تحمل زحمات، زندانی شدن ها و تبعیدها، در راه رسیدن به هدف متعالی خود و آحاد ملت ایران که همان نظام و انقلاب اسلامی بود، گام بر داشت.
خطیب جمعه مراغه گفت: هدف امام راحل در برپایی نظام و انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی و‌آزادی خواهی بود و به این اهداف ایمان و اعتقاد راسخ داشت.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: امام به پشتیبانی ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی، معادلات و تاریخ معاصر را تغییر داد و استکبار ستیزی را به همگان آموخت.
وی با اشاره به سالروز انتخاب رهبر انقلاب توسط خبرگان رهبری به عنوان جانشین امام راحل در 14 خرداد 68 ادامه داد: در این روز ایشان به عنوان خلف برحق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انتخاب شدند و این انتخاب توفیق و الهامی الهی بر دل خبرگان رهبری بود.
وی اضافه کرد: آثار درخشان انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان انسانی وارسته اکنون در جامعه اسلامی به وضوح دیده می شود.
وی گفت: رهبر انقلاب در 28 سال پس از انتخابشان به عنوان رهبری نظام اسلامی، کشتی انقلاب را هدایت کرده، نظام و کشور را در برابر بحران های خطیر نجات داده و دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کرده اند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 12 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode