ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1396     |     کد : 178036

رئیس دفتر رهبر انقلاب مطرح کرد: دلایل تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری دلایل تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را تشریح کرد و گفت: آیت الله مجتهد شبستری مشغله زیادی در تهران دارند و همچنین کسالتی اخیرا پیدا کرده بودند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری دلایل تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را تشریح کرد و گفت: آیت الله مجتهد شبستری مشغله زیادی در تهران دارند و همچنین کسالتی اخیرا پیدا کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ‌الاسلام‌ محمد محمدی ‌گلپایگانی ظهر جمعه در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برای معارفه حجت الاسلام آل هاشم به تبریز آمده ایم و جا دارد به همه مردم و جوانان آذربایجان سلام گرمی داشته باشم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مجتهدشبستری چند بار، شاید ۱۰ بار از مقام معظم رهبری تقاضا کرده بودند که با توجه به کسالتی که دارند، ایشان را معاف کنند، ادامه داد: البته از ابتدا هم که آیت الله مجتهد شبستری به تبریز تشریف آمدند بعد از عزیمت آیت ‌الله مرحوم ملکوتی به قم صحبت چند ماه بیشتر نبود چون ایشان گرفتاری ‌های زیادی در تهران داشته و دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه همین چند ماه به چند سال و بعد به ۲۲ سال طول کشید، گفت: اخیرا آیت الله مجتهد شبستری بعداز۲۲ سال خدمت در تبریز و استان از مقام معظم رهبری درخواست کردند که از این مسئولیت معاف شوند چون کسالت نیز داشتند و مقام معظم رهبری نیز با آن موافقت کردند و این تغییرات بعداز انتخابات انجام شد.

وی در خصوص امام جمعه جدید تبریز و نماینده ولی فقیه در استان گفت: حجت الاسلام آل هاشم فرزند تبریز هستند و جایگزین آیت‌الله شبستری شدند چراکه مسئولیت خطیری در ارتش داشتند و طی مدت مسؤولیت‌شان خوش درخشیدند.

حجت ‌الاسلام‌ محمدی ‌گلپایگانی با اشاره به اهمیت تبریز و آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به حساسیتی که این منطقه از کشورمان دارد تصمیم گرفته شد تا حجت السلام آل‌هاشم باتوجه به سابقه خوبشان به این سمت منصوب شوند.

 


نوشته شده در   جمعه 12 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode