ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1396     |     کد : 178032

شامگاه امروز صورت گرفت؛ استقبال پرشور مردم آذربایجان از نماینده جدید ولی فقیه در استان

شامگاه امروز پنج شنبه نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز در حالی وارد تبریز شد که با استقبال کم‌نظیر مردم و مسولان در فرودگاه شهید مدنی تبریز مواجه شد.

 شامگاه امروز پنج شنبه نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز در حالی وارد تبریز شد که با استقبال کم‌نظیر مردم و مسولان در فرودگاه شهید مدنی تبریز مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه امروز، پنجشنبه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم به همراهی برخی از شخصیت‌های برجسته نظام در فرودگاه شهید مدنی تبریز با استقبال کم‌نظیر و چشمگیر مردم آذربایجان و مسوولین استانی وارد تبریز شد.

سیلی از جمعیت که به استقبال نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی و نیز امام جمعه جدید تبریز به فرودگاه شهید مدنی تبریز آمده بودند باعث شد ازدحام مردم علتی برای سختی دیدار وی با مسولان مختلف در محل فرودگاه باشد.

همچنین حجت‌الاسلام آل‌هاشم در فرودگاه شهید مدنی با استقبال استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و جمعی از چهره‌های سیاسی و نظامی و... شد. نیز دیدار حجت‌الاسلام آل هاشم با پدر وی که یکی از روحانیون قدیمی و برجسته تبریز است باعث بروز احساسات وی و اشک‌ریزی شد که بسیار مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.

وی سپس با حضور در وادی رحمت تبریز از مزار شهدای دفاع مقدس بازدید کرده و تجدید میثاقی با شهدا و خانواده‌های ایشان کرد تا آغاز کارش با عنایت و حمایت شهدای پاک انقلاب رقم بخورد.

وی در جمع خبرنگاران خطاب به مردم آذربایجان اظهار داشت: اینکه امروز مردم قهرمان‌پرور و شهیدپرور آذربایجان به ویژه مردم تبریز قهرمان در فرودگاه و گلزار شهدا در وادی رحمت اینچنین استقبال گرمی کردند، نشانگر لطف و محبت آن‌هاست.

وی افزود: از خداوند توفیق می‌خواهم که بتوانم در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم‌های مثبتی برداریم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: برای برداشتن این گام‌ها قطعا لطف خداوند متعال، حمایت مردم، مسوولین، خانواده شهدا و... بسیار موثر واقع خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دیرینه ما ایجاد وحدت بین آحاد و اقشار مختلف مردم است تا بتوانیم با این همدلی به اهداف والای امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری برسیم.

وی همچنین در پایان از مردم آذربایجان خواستار شد: در این ماه مبارک رمضان از تمام مردم عزیز استان التماس دعا دارم  و توصیه می‌کنیم برای ارتقا فرهنگ غنی اسلام و حفاظت از خون پاک شهدا دست به دست هم بدهیم.

همچنین حجت‌الاسلام سید محمدتقی آل هاشم، پدر نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این استقبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وظایف امام جمعه در هر شهر تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه امام جمعه این است که به تمام فرمایشات مقام معظم رهبری مو به مو عمل کرده و از فرمایشات ایشان اطاعات کند.

وی ادامه داد: خدمت به اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و حل مشکلات آن‌ها از جمله دیگر وظایف مهم یک امام جمعه است.

حجت‌الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: باید تمامی اعمال یک امام جمعه و نماینده ولی فقیه با در نظر گرفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان صورت بگیرد.

وی در پایان بیان کرد: پسر بنده برای من تنها پسر نیست بلکه هم برادر است، هم پدر است و هم دوست است و... و به همین خاطر امیدوارم از عهده سنگینی که بر دوشش گذاشته شده به نحو احسن برآید.

گفتنی است اولین خطبه‌های نماز جمعه حجت‌اسلام آل‌هاشم فردا جمعه، ۱۲ خرداد در مصلی تبریز برگزار خواهد شد.

 


نوشته شده در   جمعه 12 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode