ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 خرداد 1396     |     کد : 177943

امام جمعه تبریز:

مسؤولان وفای به عهد کنند/ منتظر خبرهای خوش از خطه آذربایجان هستم/ روحیه ولایت‌مداری را به امام جمعه جدید ثابت کنید

امام جمعه تبریز با اشاره به استقامت مردم همیشه پیروز ایران در ۳۸ سال پیروزی انقلاب گفت: مشکلات اخیر اقتصادی برای مردم کمرشکن بوده ولی این مردم بوده که برای خدا صبر کرده و منویات مقام معظم رهبری در راستای صبر را عملی کرده‎اند و حال نوبت مسؤولان برای وفای به عهد است.

امام جمعه تبریز با اشاره به استقامت مردم همیشه پیروز ایران در ۳۸ سال پیروزی انقلاب گفت: مشکلات اخیر اقتصادی برای مردم کمرشکن بوده ولی این مردم بوده که برای خدا صبر کرده و منویات مقام معظم رهبری در راستای صبر را عملی کرده‎اند و حال نوبت مسؤولان برای وفای به عهد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در دیدار عمومی با مردم آذربایجان‌شرقی با تشکر و قدردانی از مردم آذربایجان و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان  به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه از خداوند طلب یاری کنید به وسیله روزه و نماز اشاره و اظهار کرد: علت اینکه از روزه تفسیر صبر شده به دلیل آن بوده که علاوه بر فواید روزه، خاصیت روزه گرفتن موجب ایجاد صبر و استقامت می‌شود که صبر از جمله خاصیت‌های عمده آن است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: این رزمندگان تربیت‌شدگان مکتب رمضان و محرم بوده‌اند که تا پای جان پیش رفته‌اند و انقلاب را پایدار و استوار نگه داشته‌اند.

وی با اشاره به استقامت مردم همیشه پیروز ایران در ۳۸ سال پیروزی انقلاب گفت: مشکلات اخیر اقتصادی برای مردم کمرشکن بوده ولی این مردم بودند که برای رضای خدا صبر کرده و منویات مقام معظم رهبری در راستای صبر را عملی کرده‌اند و حالا نوبت مسؤولان برای وفای عهد است.

امام جمعه تبریز توطئه‌های و عهدشکنی‌های دشمن را یادآور شد و افزود: آنها همیشه توطئه کرده‌اند ولی این مردم فهیم بودند که اجازه ورود به آنها نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن از طریق توطئه تهاجم فرهنگی که بسیار خطرناک است، وارد کار شده‌ نباید به آنها اجازه دهیم به جوانان ما نفوذ داشته باشند.

آیت‌الله مجتهدشبستری با تاکید براینکه باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم، گفت: من نگرانی از استان داشتم اما با قول سردار کریمیان و وجود ملت انقلابی، دانشگاهیان انقلابی و جانبازان و ایثارگران جای نگرانی وجود نداشته و مانند ۲۲ سال همیشه مردم در صحنه  خواهند بود.

وی افزود: اینکه مردم آذربایجان در انتخابات اخیر در صحنه حاضر شده و به فرامین رهبر لبیک گفتند، نشان دهنده این بود که آذربایجان همیشه پیشتاز بوده و هست، علاوه بر هشت دی ماه که آذربایجان حرکت ایران را در ریل پیشرفت سرعت داد، مردم این استان همیشه در برهه‌های حساس در صحنه حضور داشته و توطئه‌های دشمن را دفع کرده‌اند.

امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه مبادا افرادی که تفکر غربی داشته و دلواپس آنهاست، افکار خود را بر ایران مسلط کند و خون ۲۰۰ هزار شهید را پایمال کند، افزود: اگر افرادی را مشاهده کردید که برای بی‌تفاوت کردن مردم تلاش می‌کنند و خون شهدا برایشان بی‌ارزش است را باید از سر این کشور رفع کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید با تربیت فرزندان انقلابی زحمات گذشتگان را جبران کنید تا روحیه انقلابی در استان ایجاد شود و من هم پیگیر استان هستم که همیشه خبرهای خوشی از استان بشنوم.

وی با اشاره به هراس دشمن از رهبر فرزانه انقلاب افزود: باید فرزندان و نسل آینده از این موضوع آگاه بوده و درگیر تهاجم فرهنگی نشوند.

امام جمعه تبریز به حضور امام جمعه جدید منتخب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید روحیه انقلابی استان را به وی نشان دهید و اجازه برخی رفتارهای توطئه‌گران برون‌مرزی و درون‌مرزی در کشور و در این خطه ولایت‌مدار را ندهید.


نوشته شده در   دوشنبه 8 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode