ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1396     |     کد : 177746

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می شود

آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران به ضرورت حضور پرشور و باشکوه مردم در این انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دشمنان انقلاب و نظام را نا امید می کند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران به ضرورت حضور پرشور و باشکوه مردم در این انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دشمنان انقلاب و نظام را نا امید می کند.

وی با اشاره به اینکه تثبیت نظام جمهوری اسلامی، ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان پیام اصلی انتخابات است، ادامه داد: پیام برگزاری گسترده و باشکوه انتخابات برای دشمنان این است که در این کشور نمی توانند توطئه ای علیه نظام انجام دهند.

حضور گسترده مردم در انتخابات برای سرنوشت آنان خیلی موثر است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه به وسیله انتخابات مردم سالاری در کشور تحقق می یابد، ادامه داد: انتخابات در جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی تجلی مردم سالاری دینی است.

وی افزود: مقبولیت انتخابات حضور مردم در عرصه های انقلاب است. حضور گسترده مردم در این انتخابات برای سرنوشت آنان خیلی موثر است و با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، نظام جمهوری اسلامی تثبیت می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان‌دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

در این دوره از انتخابات دومیلیون و ۹۵۵هزار و ۳۳۲ نفر از مردم استان واجد شرایط رأی دادن هستند که می‌توانند با مراجعه به شعب اخذ رأی در سراسر استان، آرای خود را به صندوق بیندازند.

در این دوره از انتخابات، ۶۶هزار و ۱۰۲ نفر از واجدان شرایط رأی دادن در استان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

همزمان با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در دو حوزه انتخابیه اهر-هریس و مراغه-عجب‌شیر در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 29 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode