ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396     |     کد : 177718

فراخوان عمومی برای حضور گسترده پای صندوق‌های رای

فـردا همه می‌آییم

در آستانه برگزاری انتخابات، مراجع تقلید، علما، شخصیت‌های سیاسی و نهادهای مختلف در سخنرانی‌ها و بیانیه‌هایی، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای فراخواندند و تاکید کردند: مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کنند.

در آستانه برگزاری انتخابات، مراجع تقلید، علما، شخصیت‌های سیاسی و نهادهای مختلف در سخنرانی‌ها و بیانیه‌هایی، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای فراخواندند و تاکید کردند: مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله نوری‌همدانی در همین زمینه انتخابات را بسیار حساس دانست و مردم را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

این مرجع تقلید با تاکید بر این‌که حضور در انتخابات بر آحاد ملت واجب است، عنوان کرد: در این برهه از زمان حضور در انتخابات جهاد برای خدا محسوب می‌شود و بر آحاد ملت واجب است در این عرصه سیاسی شرکت کنند.

همچنین آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: تدین، تقوا، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوز بودن برای ملت از خصوصیات فرد مناسب برای انتخاب است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی هم با بیان این‌که قرائن نشان‌دهنده داغ شدن تنور انتخابات است، افزود: مردم در پای صندوق‌های رای حضور جدی خواهند داشت و این جای خوشحالی است که جوانان پای صندوق‌های رای با شور و نشاط حضور پیدا می‌کنند.

مجلس خبرگان رهبری نیز در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: 29 اردیبهشت، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی در پای صندوق‏‌های رأی است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مصمم، با نشاط و متحدند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‏‌ای(مدظله‌العالی) تأکید فرموده‏‌اند، انتخابات را با «حضور حداکثری» به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه‌‏توز، تبدیل می‌کنند.

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی هم با دعوت اقشار مختلف مردم به پای صندوق‌های رای در روز 29 اردیبهشت، اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای رشد آگاهی عمومی و ایفای نقش مردم برای حفظ نظام و ارتقای منافع و امنیت ملی است.

علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با دعوت از مردم ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابات را تامین‌کننده عزت، عظمت، امنیت و استقلال کشور دانست.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: شما مردم انقلابی، همچون انتخابات‌‌ها و راهپیمایی‌های گسترده گذشته، بار‌ دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌‌های رای، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز درخواهید آورد.

همچنین جهاددانشگاهی با صدور بیانیه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode