ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396     |     کد : 177683

آیت الله العظمی مکارم: فضای انتخابات را فضای پرخاشگری نکنند

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به جوانان مومن و انقلابی گفتند: جوانان ایران اسلامی ادب اسلامی را رعایت کنند و نشان دهند که فضای انتخابات، فضای امن و امان است و کسی نمی توانید امنیت آن ها را برهم بزند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به جوانان مومن و انقلابی گفتند: جوانان ایران اسلامی ادب اسلامی را رعایت کنند و نشان دهند که فضای انتخابات، فضای امن و امان است و کسی نمی توانید امنیت آن ها را برهم بزند.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی  دیروز در آغاز درس خارج فقه از کاندیداهای ریاست جمهوری خواستند،‌ فضای انتخابات را ملتهب نکنند و خطاب به همه آنان گفتند: مردم ما مردم متمدن و فهمیده هستند، در اسلام هم در خشیده‌اند انتظار داریم، فضای انتخابات را فضای پرخاشگری نکنند.
ایشان از ضدانقلاب و عوامل دشمن به عنوان دو گروه تخریب کننده فضای انتخابات یاد کردند و ابراز داشتند:   این گروه‌ها در تلاشند با به کارگیری افراد اراذل و اوباش فضای انتخابات را ملتهب کنند، اما جوانان اسلامی اجازه ندهند که دشمن از این آب گل‌آلود سوء استفاده کند و فضا را فضای پرخاشگری جلوه دهند.
معظم له خاطر نشان ساختند: همیشه فضای انتخابات در ایران، فضای آرام و امن بوده است؛ امیدواریم از این پس نیز مردم بدون هیچ گونه مشکلی در فضای آرام در انتخابات شرکت کنند و پای صندوق‌های رأی بروند.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به جوانان مؤمن و انقلابی گفتند:  جوانان ایران اسلامی ادب اسلامی را رعایت کنند و نشان دهند که فضای انتخابات، فضای امن و امان است و کسی نمی‌توانید امنیت آن‌ها را برهم بزند.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه اخیر در خراسان شمالی اشاره کردند و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به آسیب دیدگان این زلزله شدند و تاکید کردند: نباید این کمک رسانی تنها در چند روز اول رسانه‌ای شود و پس از آن مردم به حال خود رها شوند.
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفتند: نباید کمک رسانی به مردم تنها محدود به چند روز شود؛ باید افزون بر کمک مسئولان، خیران و سایر مردم نیز احساس مسئولیت کنند و به آسیب دیدگان کمک‌های لازم را برسانند.
ایشان در پایان خاطر نشان ساختند: به دلیل عدم رعایت زیرساخت‌های لازم، ساختمان قشر مستضعف با یک زلزله متلاش می‌شود؛ این وظیفه مسئولان است که به این زیرساخت‌ها توجه کنند و نگذارند این قشر آسیب‌های بیشتری را متحمل شوند.


نوشته شده در   سه شنبه 26 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode