ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 ارديبهشت 1396     |     کد : 177634

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌ که کالای قاچاق آسیب‌هایی به تولید داخلی وارد می‌کند، افزود: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و بخش‌های اداری کشور است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌ که کالای قاچاق آسیب‌هایی به تولید داخلی وارد می‌کند، افزود: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و بخش‌های اداری کشور است.
ناصر سراج در مراسم معارفه مدیرکل بازرسی استان البرز افزود: مبارزه بهینه با قاچاق نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها است و تنها نباید از یک ارگان انتظار داشت.
وی گفت: مشکل عمده تولید کشور نبود نقدینگی و گردش حساب تولید کنندگان است، برخی از تولیدات در انبارها به دلیل قاچاق کالا انباشته شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشوراظهار داشت: خوشبختانه مناظره نشان داد که مبارزه با فساد و قاچاق در دستور کار هر ۶ نامزد ریاست جمهوری است. وی با اشاره به این که هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری که پیروز میدان شود وظیفه التزام به قانون و رای مردم دارد، افزود: با برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدها انتظار می‌رود سال آینده پیشرفت بسیار خوبی در زمینه افزایش تولید، مبارزه با فساد و جلوگیری از قاچاق داشته باشیم.
سراج با بیان این که در دولت اسلامی مردم انتظار دیدن مسائلی چون فساد، اختلاس و قاچاق را ندارند، اضافه کرد: ما برای مچ گیری نیامده‌ایم بلکه هدف ما کمک به دولت است. وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اضافه کرد:اگر بخواهیم تولید را در کشور راه بیندازیم باید نقدینگی بخش خصوصی و میزان تولید آنها را افزایش داده و این راهی ندارد جز این که بانک‌ها را از لحاظ منابع تقویت کنیم.
سراج گفت: بانک‌های دولتی ما از نظر منابع دستشان خالی است، شب عید بانک‌های خصوصی چند برابر مصوبه شورای پول و اعتبار سود پرداخت کردند، قاعدتا با این میزان سود پرداختی مردم در بانک‌های دولتی سرمایه گذاری نمی‌کنند و سراغ بانک‌های خصوصی می‌روند.
وی افزود: تا زمانی که سود پرداختی بانک‌ها از سود تولید بیشتر باشد قطعا تولید کننده وارد تولید نمی‌شود و به همین منظور باید مصوبه شورای پول و اعتبار را اجرایی کنیم.
او گفت: باید موانع برطرف شود تا شاهد افزایش تولید و رفع معضل بیکاری باشیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این که در استان البرز هماهنگی بسیار خوبی بین مسئولان وجود دارد گفت: افرادی که به دنبال دست درازی به بیت المال هستند سعی دارند بین مدیران اختلاف بیندازند و در صورتی که این هماهنگی و انسجام بین مدیران وجود داشته باشد فرصت طلبان جایی نخواهند داشت.
سراج افزود: استان استراتژیک البرز هم فرصت و هم تهدید دارد، فرصت از این لحاظ که بیشترین تعداد کارخانه‌های صنعتی در این استان قرار دارند و نزدیکی به پایتخت نیز یکی دیگر از مزایای البرز است.
وی ادامه داد: متاسفانه دست درازی‌هایی که به املاک این استان شده خیلی زیاد است که با کمک همه مسئولان و دستگاه‌ها می‌توانیم با این موضوع مبارزه جدی داشته باشیم.
سراج با اشاره به این که در جرائمی چون جعل و قانون گریزی میانگین استان البرز چندین برابر میانگین کشوری است، گفت: درمساله مبارزه با فساد و قاچاق امید رهبری و مردم به ما مسئولان است.
در این مراسم از خدمات سعید دهقان تجلیل و احمد علی آبادی فراهانی به عنوان مدیرکل جدید بازرسی استان البرز معرفی شد.


نوشته شده در   يکشنبه 24 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode