ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1396     |     کد : 177628

امام جمعه شهرستان عجب‌شیر:

دولتمردان حقوقدان خلاف قانون عمل می‌کنند

امام جمعه شهرستان عجب‌شیر با بیان اینکه سند 2030 در خفا و خلاف قانون امضاء شده است، گفت: دولتمردانی که ادعا می‌کنند حقوقدان هستیم خودشان خلاف قانون عمل می‌کنند.


امام جمعه شهرستان عجب‌شیر با بیان اینکه سند 2030 در خفا و خلاف قانون امضاء شده است، گفت: دولتمردانی که ادعا می‌کنند حقوقدان هستیم خودشان خلاف قانون عمل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عجب شیر با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: امروز تمام جهان علیه اسلام کمر بسته‌اند که با شیوه‌های مختلف به اسلام ناب محمدی (ص) ضربه بزنند و این موضوع نشانه ترس آنها از قدرت اسلام است که چنین تکاپویی علیه آن می‌کنند.

خطیب جمعه عجب‌شیر با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: آرامش شبانه روزی ما ملت ایران مرهون فداکاری‌های رزمندگان و مجاهدانی است که یا گمنام هستند.

وی با اشاره به سند ذلت بار 2030 ادامه داد: این سند نوعی کاپیتولاسیون است و نباید مسوولین زیر این سنذ ننگین می‌رفتند.

شربیانی با بیان اینکه سند 2030 در خفا و خلاف قانون امضا شده است خاطرنشان کرد: دولت مردانی که ادعا می‌کنند که حقوقدان هستیم خودشان خلاف قانون عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: این سند حیا و هویت ما را هدف قرار داده است و باید وزرایی که زیر بار این سند ننگین رفته‌اند استیضاح و محاکمه شوند.

شربیانی افزود: کسانی که دم از حقوق شهروندی می‌زنند آیا این حق مردم نیست که از این خیانت‌های شما اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 19 فرماندار سنی در سراسر کشور مشغول به کار هستند ولی افرادی با ادعاهای دروغ می‌گویند خواستم فلان فرماندار سنی را منصوب کنیم نذاشتند.

خطیب جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه نباید اجازه دهیم جنگ مذهب در کشور رخ دهد خاطرنشان کرد: ایران دارای اقوام مختلف است و این اقوام در کنار هم به صورت متحد زنگی می‌کنند.

وی افزود: کسانی که با بیان این ادعاها می‌خواهند برای خود رای جمع کنند سخت در اشتباه هستند، این افراد با این حرف‌های پوچ امنیت کشور را به خطر می‌اندازند و این را بدانند هرچیزی که امروزه در ایران به دست آورده‌ایم در سایه امنیت است.


نوشته شده در   شنبه 23 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode