ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 فروردين 1390     |     کد : 17762

توفان شن در آلمان ده قرباني گرفت

توفان شن در يکي از اتوبان‌هاي شرق آلمان به تصادف بيش از 80 خودرو و کشته شدن دست‌کم ده نفر انجاميد.

 
جام جم آنلاين: توفان شن در يکي از اتوبان‌هاي شرق آلمان به تصادف بيش از 80 خودرو و کشته شدن دست‌کم ده نفر انجاميد. اين حادثه عصر جمعه 8 آوريل در نزديکي برلين اتفاق افتاد. حدود صد نفر در اين حادثه مجروح شده‌اند.
به گزارش دويچه وله، عصر روز 8 آوريل در اتوبان شماره 19 در ايالت "مکلن‌بورگ ـ فورپومرن" پس از اصابت ده‌ها خودرو با يکديگر شماري از سرنشينان کشته و تعداد ديگري زخمي شدند. اين اتوبان از يک سو به برلين و از سوي ديگر به شهر روستوک مي‌رود. به گزارش پليس آلمان در هر دو جهت اتوبان تعدادي خودرو به هم برخورد کرده‌اند.

شديدترين تصادف تاريخ ايالت

به گزارش پليس اين شديدترين تصادفي است که در تاريخ ايالت "مکلن‌بورگ ـ فورپومرن" رخ داده است. کارشناسان علت برخورد خودروها را توفاني عنوان کرده‌اند که شن و خاک زمين‌هاي اطراف جاده را به سمت اتوبان هدايت کرده است. محدود شدن يکباره‌ شعاع ديد رانندگان دليل اصلي اين تصادف زنجيره‌اي عنوان مي‌شود.

تصادف ساعت 12 و 30 دقيقه به وقت محلي اتفاق افتاده است. شامگاه جمعه يکي از سخنگويان پليس شمار کشته‌شدگان را که قبلا 4 نفر اعلام شده بود به 8 نفر افزايش داد. برخي از منابع خبري از کشته شدن دست‌کم ده نفر گزارش داده‌اند. بيش از 80 خودروي شخصي و کاميون در اين سانحه به هم اصابت کرده‌اند.

20 خودروي سوخته

به گزارش پليس حدود 20 خودرو بر اثر تصادف آتش گرفته و سوخته‌اند. مجروحان اين سانحه با هلي‌کوپتر و آمبولانس به بيمارستان‌هاي شهرهاي نزديک منتقل شده‌اند. به گفته‌ امدادگران مرگ چند نفر بر اثر سوختگي اتفاق افتاده است.

شاهدان عيني مي‌گويند محل سانحه از خودروهاي سوخته و متلاشي شده پوشيده شده است. اندکي پس از وقوع اين حادثه وزير کشور ايالت "مکلن‌بورگ ـ فورپومرن" و شماري از مقام‌هاي دولتي در محل حاضر شدند. پليس احتمال مي‌دهد کار باز کردن مجدد اتوبان تا نيمه شب ادامه يابد.


نوشته شده در   شنبه 20 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode