ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 6 تير 1403
چهارشنبه 6 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396     |     کد : 177443

برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در مسجد جامع امیرالمومین هادیشهر

مراسم اعیاد شعبانیه در مسجد جامع امیرالمومین هادیشهر برگزار شد.

مراسم اعیاد شعبانیه در مسجد جامع امیرالمومین هادیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مراسم اعیاد شعبانیه در مسجد جامع امیرالمومین هادیشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام نوین به‌عنوان سخنران با بیان اینکه عده ای از مسئولان خود را پیرو خط امام می پندارند ولی در واقع درصدی به خط امام اعتقاد ندارند اظهار کرد: امام می فرمایند “ما معادله جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی‌ای که تا به حال به واسطه آن تمام مسائل جهان سنجیده می‌شده است را شکسته‌ایم. ما خود چارچوب جدیدی ساخته‌ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته‌ایم. از هر عادلی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم.”
وی افزود: آلوین تافلر از تحلیل گران برتر غرب در کتاب جا به جایی قدرت خود می نویسد: ” کار بزرگ آیت‌الله خمینی این بود که برای اولین بار، یک نفر، غرب را با تمامی محتویاتش نادیده گرفت و به جای اینکه بنشیند و با ما به صورت جداگانه وارد بحث و گفت‌وگو شود در کل همه ما را دور زد.”
حجت‌الاسلام نوین ادامه داد: امام با اعتقاد به شیطان بزرگ بودن آمریکا و تکیه بر شعار “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” انقلاب را به پیروزی رساند و پیروان خط آن بزرگوار نیز باید به این شعار اعتقاد داشته باشند.
حجت‌الاسلام نوین در ادامه بیان کرد: وقتی امروز از برجام چیزی نصیبمان نشده مذاکره کنندگان ما می‌گویند برجام سایه جنگ را از ایران دور کرد. این سخن دروغ محض است. دشمن از روحیه شهادت طلبی و ایمان راسخ ملت ایران واهمه دارد نه از برجام.
وی با بیان اینکه قدرت پوشالی آمریکا در حال نابودی است اظهار کرد: در برابر تهدیدات آمریکا، مسئولان کره شمالی بدون ترس آزمایش موشکی شان را انجام دادند، کاش برخی مسئولان ما با عدم اعتقاد به کدخدایی آمریکا، از مسئولان کمونیست کره یاد بگیرند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode