ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 ارديبهشت 1396     |     کد : 177375

در دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان شد؛

حمایت اصناف آذربایجان شرقی از تولید داخلی در کشور الگوسازی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر الگوی حمایت اصناف آذربایجان شرقی از تولید داخلی در کشور الگوسازی شود، می‌تواند در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار کارساز باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر الگوی حمایت اصناف آذربایجان شرقی از تولید داخلی در کشور الگوسازی شود، می‌تواند در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار کارساز باشد.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور شامگاه دیروز در سفر به آذربایجان شرقی، به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفت و در خصوص موضوعات مختلف روز جامعه به بحث و گفت و گو نشست.

حمایت اصناف آذربایجان شرقی از تولید داخلی در کشور الگوسازی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شامگاه یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره معضلات روز اجتماعی استان اظهار داشت: یکی از عواملی که در آمار بیکاری استان تاثیر دارد، مهاجرت‌هایی است که به استان صورت می‌گیرد و باید در قبال این‌ها اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی معین انجام بگیرد.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری درباره تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی تصریح کرد: در استان ما صنف کفاشان، فروشندگان و لوازم خانگی در اماکنی چون بازار بزرگ تبریز با چسابندن تابلوهایی مبنی بر عدم استفاده از جنس خارجی در تحقق اقتصاد مقاومتی کمپ‌هایی ایجاد کردند که اگر این الگو به استان‌های دیگر نیز تعمیم داده شود می‌تواند بسیار کارساز باشد.

ایجاد واحد ارشاد و نصیحت توسط سازمان تبلیغات در دادگاه های خانواده ترمزی برای کاهش آمار طلاق است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار درباره اوضاع اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: برای کاهش هرچه بیش‌تر آمار طلاق در استان می‌توان در دادگاه‌های خانواده ترمزی به نام ارشاد و نصیحت توسط سازمان تبلیغات ایجاد شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی خاطرنشان کرد: ارشاد و نصیحت برای افرادی که قصد طلاق دارند، می‌تواند تاثیرگذار باشد و در پی آن ما با کاهش ۲۰ یا ۳۰ درصدی آمار طلاق مواجه شویم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: برخی مسائل خوب همچون عدم تکدی‌گری در استان یا نبود معتاد متجاهر، می‌تواند با تبلیغ و تسری دادن به استان‌های دیگر به عنوان الگویی خوب و نیکو به کار گرفته شود.


نوشته شده در   دوشنبه 11 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode