ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 6 تير 1403
چهارشنبه 6 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 ارديبهشت 1396     |     کد : 177189

امام جمعه شهرستان جلفا: کسی حق ندارد از طرف ملت ایران بترسد

حجت‌الاسلام انتظاری اظهار کرد: ترس از دشمن اشتباه بزرگی است، کسی حق ندارد از طرف ملت ایران بترسد.

حجت‌الاسلام انتظاری اظهار کرد: ترس از دشمن اشتباه بزرگی است، کسی حق ندارد از طرف ملت ایران بترسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه با اشاره به انتخابات و تاکید بر حضور حداکثری مردم گفت: تخریب رقبای انتخاباتی و بیان اینکه با انتخاب فلان کاندیدا، دشمن تحریم ها را تشدید کرده و جنگ به راه می اندازد سنگ اندازی در راه ملت ایران است.
حجت‌الاسلام انتظاری افزود: ترس از دشمن اشتباه بزرگی است، کسی حق ندارد از طرف ملت ایران بترسد در طول تاریخ انقلاب اسلامی ملت همیشه پای انقلاب خود ایستاده و با این مقاومت بزرگتر از آمریکا هم نتوانستند غلطی بکنند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا منویات مقام معظم رهبری را در کشور خود اجرا می‌کند ولی برخی مسئولان ما کاملا بی توجه به این منویات هستند اظهار کرد: در انتخابات آینده مردم به کاندیداهای ولایت مدار و انقلابی رای دهند، کاندیدایی که به حمایت از تولید و استفاده از توان داخل اعتقاد و ایمان داشته باشد نه اینکه با هزینه های میلیاردی به واردات مربا بپردازد.
خطیب جمعه جلفا عنوان کرد: خطیب جمعه جلفا عنوان کرد: باید با قاچاق کالا مبارزه شود اما منطقه آزاد لیاقت و توان مبارزه را نداشت.
وی با انتقاد از اعتصاب و طومار نویسی بازاریان بیان کرد: این اعمال نادرست هستند چرا در آستانه انتخابات جو روانی جامعه را برهم می زنند. انتخاباتی که همه دشمنان برای فتنه انگیزی در آن دخالت می‌کنند.
حجت‌الاسلام انتظاری در پایان متذکر شد: افرادی که دنبال رونق واردات کالاهای خارجی می باشند به این نکته هم توجه کنند که هر ریال آن ها باعث تقویت دشمنان اسلام شده و این عمل حرام است.


نوشته شده در   يکشنبه 3 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode