ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 فروردين 1396     |     کد : 176789

وزیر راه و شهرسازی: سرمایه گذار خارجی بزرگراه تبریز - بازرگان به تعهداتش عمل نکرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: سرمایه گذار خارجی بزرگراه تبریز - بازرگان به تعهداتش عمل نکرد.

 وزیر راه و شهرسازی گفت: سرمایه گذار خارجی بزرگراه تبریز - بازرگان به تعهداتش عمل نکرد.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی صبح جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی آزاد راه تبریز - مرند اظهار کرد: دو سال است که  پروژه آزاد راه تبریز مرند - بازرگان با یک سرمایه گذاری خارجی شروع شده بود ولی در عمل این سرمایه گذاری خارجی به قول خود عمل نکرد مجددا مجبور به جذب سرمایه گذاری از یکی از شرکت ایرانی  در این زمینه شده ایم و خوشبختانه اکنون این پروژه با سرعت قابل توجهی پیش می رود.
وی ادامه داد: این پروژه محور اصلی کوریدور شرق به غرب و شمال به جنوب، و کوتاه ترین مسیر اروپایی به سمت خلیج فارس است.
آخوندی با بیان اینکه این پروژه شامل سه باند رفت و سه باند برگشت است، افزود: طول کل این پروژه ۲۰۰ کیلومتر است که امروز قطعه اول این آزاد راه به طول ۶۳ کیلومتر عملیات اجرایی آن اغاز به کار شد و سایر قطعات به تدریج سال به سال افتتاح خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ایران سالانه حدود ۵ میلیون تن قیر باارزش ۴ هزار میلیارد تومان  تولید می شود، ادامه داد: قیر در کارخانه با درجه حرارت بالا تولید می شود و باید توسط کارشناسان درجه حرارت گیر حفظ شود تا شاهد کاهش کیفیت گیر نشویم و عمر مفید گیر افزایش یابد.
آذربایجان شرقی قطب اصلی تولید گیر و آسفالت است
توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در ادامه مراسم آغاز عملیات آزاد راه تبریز - مرند  اظهار کرد: آذربایجان شرقی قطب اصلی گیر و اسفالت در کل کشور مطرح است و ۹ کارخانه گیر و ۷۵ کارخانه آسفالت در این استان مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: افزایش کیفیت آسفالت در گرو افزایش کیفیت گیر است که اداره کل راه و مسکن شهرسازی تلاش های زیادی در راستای ارتقاء کیفیت گیر و آسفالت انجام می دهند.

 


نوشته شده در   جمعه 18 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode