ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 فروردين 1396     |     کد : 176788

امام جمعه عجب شیر:

اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه، نشانگر حمایت این کشور از تروریست هاست

امام جمعه عجب شیر با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه، گفت: این اقدام که اوضاع را در سوریه و منطقه پیچیده کرد نشان داد که این کشور حامی تروریست هاست.

 امام جمعه عجب شیر با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه، گفت: این اقدام که اوضاع را در سوریه و منطقه پیچیده کرد نشان داد که این کشور حامی تروریست هاست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان افزود: اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه غفلتی بزرگ است
چرا که آغاز این حمله با ارتش آمریکاست اما پایان دادن آن با آنها نیست.
وی با محکوم کردن حمله نظامی آمریکا را زیر پا گذاشتن حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل عنوان کرد و گفت: سوریه در سازمان ملل ماجرای حمله شیمیایی را توضیح داد و روسیه اعلام کرد سوریه انبار داعش و جبهه ‌النصره را بمباران کرده و بمب‌های شیمیایی در انبار داعش بوده و در واقع آمریکا به دنبال بهانه ای برای حمله بود.
امام جمعه عجب شیراظهار کرد: ابر قدرت ها درزمان جنگ تحمیلی خود اقدام به تجهیز ارتش صدام به سلاح های شیمیایی کردند و وی این بمب ها را علیه رزمندگان ایرانی و مردم عراق بکار برد حال امروز همان ها به بهانه دروغین استفاده این سلاح توسط ارتش سوریه قصد دارند همانند برنامه حمله به عراق آن کشور را نیز اشغال کنند.
وی گفت: هدف آمریکا از حمله به سوریه مسلط شدن بر منطقه و حاکم کردن اسرائیل در راستای شعار تسلط خاورمیانه و تحقق این موضوع غیرممکن است.
امام جمعه عجب شیربا بیان اینکه ملت ایران دست ظالم را قطع می کند ، اظهار کرد: ملت ایران یاری گر کشورهای مظلوم است و نمی تواند با کشورهای ظالم همچون آمریکا دست دوستی دهد.
حجت الاسلام شربیانی همچنین با اشاره به بیستم فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا اظهار کرد: بیستم فروردین ماه سالروز استقلال وخود کفایی ملت ایران در زمینه سیاسی ، نظامی، هسته ای و فرهنگی است.
وی ادامه داد: ایران به واسطه قطع ارتباط با آمریکا وکوتاه کردن دست استکبار جهانی در امور داخلی خود به این استقلال و پیشرفت همه جانبه رسیده است.
وی بیان کرد: این روز نماد استقامت و جهاد ملت ایران در برابر سختی ها و نشانگر خواستن و توانستن ملت انقلابی ایران در برابر آمریکا و استکبار جهانی است.
امام جمعه شهرستان عجب شیر همچنین به برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت سال جاری افزود: مردم سعی کنند که در انتخاب آینده فرد اصلح، خدایی و ولایتمدار را انتخاب کنند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 18 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode