ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 فروردين 1390     |     کد : 17678

طلاب تبريزي تجمع اعتراض‌آميز برپا كردند

طلاب و اساتيد حوزه‌هاي علميه تبريزي همزمان با سراسر كشور كلاس‌هاي درسي را تعطيل و تجمع اعتراض‌آميز برپا كردند.

 طلاب و اساتيد حوزه‌هاي علميه تبريزي همزمان با سراسر كشور كلاس‌هاي درسي را تعطيل و تجمع اعتراض‌آميز برپا كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ظهر امروز صدها تن از طلاب، روحانيان و اساتيد حوزه‌هاي علميه خواهران و برادران تبريزي با تجمع در مقابل بيت امام جمعه تبريز جنايات آل‌خليفه و آل‌سعود را محكوم كردند.
در اين تجمع اعتراض‌آميز كه در مقابل بيت امام جمعه تبريز آغاز شد، طلاب به همراه روحانيان و اساتيد حوزه‌هاي علميه خواهران و برادران تبريز همچنين جمعي از مردم حزب‌الله تبريز كه از اين تجمع آگاهي يافته بودند، حضور داشتند.
طلاب مدارس حضرت وليعصر (عج)، طالبيه، سفيران هدايت و صادقيه خواهران تبريز با سردادن شعارهايي از جنايات وهابيت عليه شيعيان بحرين و مسلمين در كشورهاي اسلامي اعلام انزجار كردند.
مركز مديريت حوزه علميه آذربايجان شرقي در بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن جنايات حاكمان مستبد و ديكتاتور در كشورهاي اسلامي، خواستار توقف كشتار مسلمانان جهان به ويژه مسلمانان بحرين شد.
اين تجمع با حضور آيات عظام شبستري و آل‌هاشم همچنين اساتيد مركز مديريت حوزه‌هاي علميه آذربايجان شرقي همراه بود.
در اين تجمع، شركت‌كنندگان با سردادن شعارهايي ضمن اعلام انزجار از كشتار بي‌رحمانه مردم بي‌دفاع در اين كشورها، آمادگي خود را براي تبعيت از فرامين رهبري در حمايت از مسلمين اعلام كردند.
شركت‌كنندگان در اين تجمع همچنين عليه حاكمان آل‌سعود و آل‌خليفه شعارهايي سر دادند.
در پايان اين تجمع قطعنامه‌اي در پنج ماده قرائت شد كه در آن بر لزوم ادامه جهاد اسلامي در كشورهاي عربي منطقه عليه حكام زورگو همچنين حمايت و پشتيباني از خيزش‌هاي اسلامي منطقه از سوي تمام ملل آزاده و به خصوص جوامع اسلامي تاكيد شده بود.
معاونت آموزش حوزه علميه استان نيز روز گذشته در اطلاعيه‌اي اعلام كرده بود دروس طلاب حوزه علميه استان يك روز در اعتراض به كشتار مسلمانان جهان از سوي دست‌نشانده‌هاي ديكتاتور غرب تعطيل خواهد بود.



نوشته شده در   پنجشنبه 18 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode