ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1396     |     کد : 176620

امام جمعه موقت هریس: مسئولان در جهت تحقق پیام نوروزی رهبر معظم گام بردارند

حجت الاسلام حمیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه هریس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در روزهای اول هرسال هم در پیام های نوروزی ورهم در سخنرانی شان در مشهد مقدس نقشه راه و سندرچشم انداز یک ساله رابرای مردم و مجریان قانون در همه عرصه ها ترسیم می کنند.

حجت الاسلام حمیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه هریس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در روزهای اول هرسال هم در پیام های نوروزی ورهم در سخنرانی شان در مشهد مقدس نقشه راه و سندرچشم انداز یک ساله رابرای مردم و مجریان قانون در همه عرصه ها ترسیم می کنند.
وی ادامه داد: بیشترین موردی که معظم له برآن تاکید فرمودند، بحث تولید داخلی و تکیه بر آن درهمه زمینه ها بود که حمایت از تولید داخلی و خرید محصولات ایرانی چرخه تولید و در نتیجه اشتغال را به حرکت در می آورد.
امام جمعه موقت هریس گفت: همه ما اعم از مسئولان در همه رده ها وربالاخص مردم فهیم اگر با درایت وعقلانیت گام برداریم اکثرمشکلات حل می شود.
وی با اشاره به مناسبت های هفته اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی که مصادف با 12فروردین است در زمانه ای ظاهر شد که جریان فکری لائیک و جدایی دین ازسیاست چند قرن برافکار مردم و سیاستمداران حاکم بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی اولین بار این نوع حکومت و نظام در دنیا برقرار شد.
حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه گرچه خیلی ازصاحب نظران و سیاست مداران دید مثبتی بر آن نداشته و تصور می کردند که این نظام نوپا خیلی نمی تواند دوام بیاورد،گفت: برخلاف دیدگاه ها مردم با رای حداکثری 98.2 درصدی به جمهوری اسلامی، بقا وموفقیت نظام را بر همگان ثابت کردند.
امام جمعه موقت هریس یادآوری کرد: البته موفقیت نظام بر محوریت سه اصل دین مبین اسلام، ولایت فقیه ومردم است واگر یکی از این سه اصل ضربه ببیند مسلما نظام جمهوری اسلامی نیز ضربه خواهد دید و از اول انقلاب تاکنون تلاش های بسیاری شده که مردم را از رهبری نظام یا احکام اسلام دلسرد کنند.
وی ادامه داد: البته حضرت امام (ره) موفقیت خود و مسلمانان را در سایه عمل به احکام و دستورات دین می دانست و تاکید می کرد که با داشتن چنین احکام و دستوراتی نیاز به قدرت های دیگر نداریم .
حجت الاسلام حمیدی همچنین به فرارسیدن ماه رجب ، ماه استغفار و دعا اشاره کرد وگفت: ماه رجب فرصت مغتنمی است تا روحمان را با توبه و توجه به خداوند صیقل دهیم و در این ایام روزه گرفتن خیلی سفارش شده که حدالمقدور یک روز ازاین ماه رحمت ومغفرت را باید برای رهایی ازآتش دوزخ روزه گرفت.


نوشته شده در   جمعه 11 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode