ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395     |     کد : 176207

امام جمعه هریس:

راهیان نور مانع از فراموشی ارزش های دفاع مقدس است

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به نامگذاری 20 اسفند به عنوان راهیان نور، افزود: برای پیشرفت و اعتلای هر کاری باید به طور مستمر از آن مراقبت کرد تا این اقدام از مسیر اصلی منحرف نشود.

 حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به نامگذاری 20 اسفند به عنوان راهیان نور، افزود: برای پیشرفت و اعتلای هر کاری باید به طور مستمر از آن مراقبت کرد تا این اقدام از مسیر اصلی منحرف نشود.
وی اظهارکرد: دفاع مقدس و دوران پرحماسه آن گنجی فرهنگی و معدن طلای پر ارزش برای ملت ایران است و نباید این معدن طلا و این گنج پرارزش به فراموشی سپرده و مورد بی توجهی و غفلت واقع شود.
خطیب جمعه هریس یادآوری کرد: در زمان کنونی ملت ایران به ویژه جوانان برومند این مرز و بوم بیش از هر زمان دیگر به تجارب ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس به عنوان گنجینه عظیم نیازمند هستند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به احساس مسئولیت مسئولان در برابر مردم به ویژه در مسایل معیشت زندگی آنان گفت: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار 4 دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشید.
وی احساس مسئولیت مسئولان در این زمینه را موضوعی فوری، ضروری و واجب خواند و یادآوری کرد: اگر حتی یک جوان مومن در اثر عملکرد مسئولان منحرف شود ما مسئول هستیم.
خطیب جمعه هریس گفت: در مورد تولید و اشتغال و از بین بردن رکود به معنای واقعی کلمه باید به گونه ای عمل کرد که مردم تاثیر آن را در زندگی خود کاملا احساس کنند ولی اکنون این گونه نیست.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به 22 اسفند 58 سالروز تاسیس بنیاد شهید یادآوری کرد: این بنیاد علاوه بر وظایف خود یک نهاد هدایتگر، برنامه ریز و نظارت کننده است که وظیفه دارد تمام امکانات نظام و جامعه اسلامی را در جهت تحقق اهداف خود بسیج کند.
وی وظایف این نهاد را بیشتر مربوط به سه جنبه شهادت، شهید و خانواده های معظم ایثارگران اعلام کرد.
امام جمعه هریس گفت: احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه شهادت طلبی، جهاد و آکنده کردن فضای جامعه به عطر شهادت به عنوان والاترین ارزش الهی و شناسایی و ترویج عوامل رشد و توسعه فرهنگ شهادت طلبی مهمترین وظیفه مسئولان نظام در سطوح مختلف است.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به سالروز شهادت سردار سرلشکر مهدی باکری فرمانده دلاور لشکر عاشورا افزود: هر شهید ما پرچم برافراشته ای از عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی و ملت شریف ایران است.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode