ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395     |     کد : 176204

خطیب جمعه مراغه:

مسئولان در قبال مشکلات معیشتی مردم احساس مسئولیت کنند

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: بر اساس تاکید رهبر انقلاب خطاب به مسئولان کشور، تمامی مدیران و مسئولان در سمت ها و سازمان های مختلف موظف به توجه بیشتر در رفع دغدغه های مردم هستند.

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: بر اساس تاکید رهبر انقلاب خطاب به مسئولان کشور، تمامی مدیران و مسئولان در سمت ها و سازمان های مختلف موظف به توجه بیشتر در رفع دغدغه های مردم هستند.
وی ادامه داد: دغدغه های معیشتی و مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه در شان مردم ایران نبوده و این ملت باید با عزت، افتخار و رفاه بیشتر زندگی کنند.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص توجه به مشکلات جوانان اضافه کرد: اگر امروز به دلیل بی مسئولیتی مدیری، جوانی در جامعه از راه راست منحرف شده و به نظام و دولت بدبین شود، مسئولیت این امر با آن مسئول است.
حجت الاسلام محمدی راد گفت: تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی به گونه ای که در زندگانی آحاد جامعه تبلور یابد، رسالت و وظیفه مسئولان امر در جهت رشد و اعتلای کشور است.
وی افزود: مبارزه با استبداد و استکبار جهانی و زورگویی های آنان رسالت بزرگی است که بر عهده تمام آحاد مردم و مسئولان بوده و باید در این راه با قدرت تمام و با تکیه بر دیپلماسی فعال در دنیا در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: اجرای حرکت های جهادی به عنوان یکی از محورها و تدابیر رهبر انقلاب در عرصه های علمی و فرهنگی در راستای رشد و تعالی همه جانبه کشور ضروری است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: این نهاد مقدس با فرمان امام راحل (ره) در راستای تکریم از خانواده های معظم شهدا و جانبازان این مرز و بوم تاسیس شد و تاکنون خدمات بسیاری را به این خانواده ها انجام داده است.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: شهدا و خانواده های آنان به عنوان ولی نعتمان این ملت، حق بزرگی بر گردن تمام آحاد جامعه دارند و تکریم و تجلیل از این خانواده ها ضروری است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode