ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 19 اسفند 1395     |     کد : 176193

استاندار آذربایجان شرقی: تقویت برنامه های معنوی و فرهنگی جزو اولویت های ماست

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقویت و گسترش هر نوع برنامه های معنوی و فرهنگی و در راس آن ها برنامه های قرآنی جزو اولویت های مهم و اصلی مدیریت استان است.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقویت و گسترش هر نوع برنامه های معنوی و فرهنگی و در راس آن ها برنامه های قرآنی جزو اولویت های مهم و اصلی مدیریت استان است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضاییه، افزود: برگزاری با شکوه این مسابقات سراسری در تبریز موجب خوشحالی و باعث افتخار مردم آذربایجان بوده و استان آماده میزبانی همه ساله از این مسابقات معنوی است.
وی با قدردانی از برگزارکنندگان چهارمین دوره مسابقه های قرآنی قوه قضائیه در تبریز، اظهارامیدواری کرد: میزبانی تبریز از حافظان و قاریان قرآن در این 2 روز توانسته باشد رضایت میهمانان عزیزمان را فراهم نماید و بسیار مشتاقیم که تبریز همه ساله میزبان چنین مسابقه های معنوی و مهمی باشد.
جبارزاده ادامه داد: آذربایجان شرقی به برکت برنامه های معنوی و فرهنگی و آئین های قرآنی در سطح کشور مشهور است و باید به سمت تقویت برنامه های این چنین در سطح استان حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی های مختلف مسئولان کشوری، آذربایجان شرقی از لحاظ امنیت رتبه برتر کشور را دارد، گفت: امنیت موجود در استان در سایه وجود مردمی آگاه و تلاش های تمامی مسئولان ذیربط بخصوص دادگستری و سایر دستگاههای مسئول در این زمینه بدست آمده است از تمامی خالقان امنیت در استان و تمامی دستگاههایی که در ایجاد امنیت سهم دارند تقدیر و تشکر می کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: در راستای عمل به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، تمامی برنامه های مورد نظر اقتصاد مقاومتی در استان عملیاتی شده است.
به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی قوه قضائیه نیز در این مراسم با اشاره به بهره مندی از داوران بین المللی قرآن کریم در بخش نهایی مسابقات سراسری قوه قضائیه، گفت: بخش نهایی ادوار مختلف مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در سطح بین المللی برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری افزود: بخش نهایی این دوره از مسابقات از سال 92 آغاز شده است و چهارمین دوره آن نیز به بهترین شکل ممکن در شهر قهرمان پرور و عاشورایی تبریز برگزار شد.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه های قرآن کریم نتیجه اجرای برنامه های آموزشی در طول سال در مجموعه قوه قضائیه و خانواده های محترم کارکنان است و می توان معیار بسیار دقیقی از موفقیت طرح های آموزشی دینی، قرآنی با برگزاری مسابقه ها ارائه داد.


نوشته شده در   پنجشنبه 19 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode