ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 اسفند 1395     |     کد : 175960

«خندوانه» و «دورهمي» نوروز 96 مي‌آيند

برنامه‌هاي «خندوانه» و «دورهمي» ويژه نوروز به ترتيب از يکشنبه تا پنج شنبه ساعت 23 و پنج شنبه، جمعه و شنبه ساعت 23 از شبکه نسيم پخش خواهند شد.

فارس/ برنامه‌هاي «خندوانه» و «دورهمي» ويژه نوروز به ترتيب از يکشنبه تا پنج شنبه ساعت 23 و پنج شنبه، جمعه و شنبه ساعت 23 از شبکه نسيم پخش خواهند شد.
جُنگ شبانه «خندوانه - ويژه نوروز» با اجراي رامبد جوان و با هدف ايجاد نشاط و ارائه شکل صحيح و عمومي از آن، از يکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23 با طراحي و توليد بخش‌هاي جديد و جذاب و رويکرد متناسب با عيد و آداب و سنن نوروزي پخش خواهد شد.
برنامه «دورهمي» نيز با انجام يک‌سري تغييرات و با تاکيد بر ديدارها و آداب و رسوم نوروز و با نگاه کلي به خانواده ايراني در نوروز و دورهمي‌هاي نوروزي، روزهاي پنجشنبه از ساعت 21 و جمعه‌ها و شنبه‌ها از ساعت 23 از آنتن شبکه نسيم پخش مي‌شود. اجراي اين برنامه مانند سري‌هاي پيشين بر عهده مهران مديري است.
برنامه توليدي ديگر شبکه نسيم در ايام نوروز، «گپ کوک» است که مجله‌اي تلويزيوني در حوزه موسيقي با تکيه بر ظرفيت‌هاي موجود در عرصه موسيقي کشور شامل گپ و گفتگو با خوانندگان مورد علاقه مردم و اجرا در همه گونه‌هاي موسيقيايي شامل پاپ، سنتي و محلي و با مجري‌گري باربد بابايي، در ايام عيد نوروز پخش هر شبي خواهد داشت.
همچنين فصل دوم مسابقه ميداني «آب و آتش» با طراحي و اجراي بازي‌هاي جذاب و جديد با سه برنامه در طول هفته از ديگر برنامه‌هاي اين شبکه خواهد بود.
برنامه جديد شبکه نسيم به نام «مسابقه کودک شو» که يک دورهمي خانوادگي با حضور کودکان و والدين آنان است و شامل بخش‌هاي غيررقابتي، طنز و سرگرمي نيز مي‌شود، در ايام عيد نوروز رونمايي شده و سه شب در طول هفته پخش مي‌شود. اجراي اين برنامه را پژمان بازغي، مجري و بازيگر سينما و تلويزيون بر عهده دارد.
برنامه «ويتامين خ» که برنامه‌اي ترکيبي است با بخش هاي جذاب نوروزي از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين ايام است.
همچنين سري جديد سريال «دي دي» محصول کشور آلمان با دوبله جديد با زمان 25 دقيقه‌اي از جمله سريال‌هاي شبکه نسيم در عيد نوروز خواهد بود.


 


نوشته شده در   چهارشنبه 11 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode