ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1395     |     کد : 175567

دهمین دوره رقابت بزرگ قرآنی غیردولتی‌ ایران

دهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ شرکت‌کننده از ملیت‌های مختلف در بخش‌های حفظ کل، ۱۰جزء، ۲۰جزء، ترتیل و تحقیق در دو گروه سنی بالا و پایین ۱۶ از امروز سال آغاز شد.

دهمین دوره رقابت بزرگ قرآنی غیردولتی‌ ایران

دهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ شرکت‌کننده از ملیت‌های مختلف در بخش‌های حفظ کل، ۱۰جزء، ۲۰جزء، ترتیل و تحقیق در دو گروه سنی بالا و پایین ۱۶ از امروز سال آغاز شد.
مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان صبح امروز ۲۵ بهمن‌ماه با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم - محمد انصاری، مؤسس و مدیر دارالقرآن امام علی(ع) و هیات داوران این رقابتها شامل جمع زیادی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد.
داوری  دهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی (ع) را استادان، سیدحسین موسوی‌بلده، محمدعلی دهدشتی، حسین طرقی، سیدرضا میرموسائی و حمید مجیدی‌مهر بر عهده دارند.
این مسابقات که از دی روز آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد، روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه آیین اختتامیه رقابت‌ها برگزار خواهد شد.
مراسم آغازین دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن
 امام علی(ع)، صبح دیروز، ۲۵ بهمن‌ماه در بخش آقایان
برگزار شد.
مراسم افتتاحیه دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان صبح دیروز، ۲۵ بهمن‌ماه با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، محمد انصاری، مؤسس و مدیر دارالقرآن امام علی(ع)، مرتضی نجفی‌قدسی، مسئول دارالقرآن امام علی(ع) و دبیر این دوره از مسابقات در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که اجرای آن با محمدرضا پورمعین، بود. حسین رستمی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و در ادامه سرود جمهوری اسلامی ایران
پخش شد.
سپس محمد انصاری، مؤسس و مدیر دارالقرآن امام علی(ع) به ارائه گزارشی از روند این دوره از مسابقات پرداخت و گفت طی بازه زمانی دهه اول بهمن‌ماه بیش از دو هزار و هفتصد نفر در مرحله سراسری مسابقات ثبت نام کرده‌اند که امیدواریم تمامی آنها بتوانند در این مسابقات حضور داشته باشند.
وی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ کل و اجزاء ۲۰ و ۱۰ قرآن در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود. رقابت‌ها از دیروز آغاز و تا پنج‌شنبه،
۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.
مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم سخنران دیگر این همایش بود که بر اینکه مسابقه فوق از بزرگترین و مفصلترین رقابت‌های قرآنی است که با حمایت بخش مردمی برگزار می‌شود، تأکید کرد.
حسن ختام این برنامه، اعلام آئین‌نامه و ضوابط اجرائی این دوره از مسابقات توسط محمد بادپا، مدیر اجرائی دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن‌ امام علی(ع) بود.


نوشته شده در   سه شنبه 26 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode